gidenin arkasından sözler, ayrılık sözler, karışık sözler, yıldız tilbe sözleri, özlem hasret ayrılık sözleri, en yeni sözler Bana yeni kafa lazım bu çok dağıldı toplayamıyorum.

Neden ihanet neden vefasız kız çok sevdim dahası var mı böyle bırakıp gidilir mi içimde ne sevgi bıraktın ne zevk, çıkar ahı aheste sanma ki mutlu olacaksın var git yoluna


gidenin arkasından sözler, ayrılık sözler, karışık sözler, yıldız tilbe sözleri, özlem hasret ayrılık sözleri, en yeni sözler
Bana yeni kafa lazım bu çok dağıldı toplayamıyorum.



Kimseye hakkımı helal etmiyorum, canımı yakanın canı yansın Bana yeni kafa lazım bu çok dağıldı toplayamıyorum. "Sen çare arıyorken, o bahane arıyorsa; bırak gitsin." “Unutma ki çiçeğim, kader gayrete aşıktır.” "Bir daha böyle sevilmeyeceksin, beni unutursun da, bunu unutamazsın." "Sessizliğini duymayan birine, sevdanı verme." “Kalbini değerini bilecek olana sakla.” Affetmeyin. Çünkü yalan mecburi değil, tercihtir. Hata değil, ihanettir. Net olmayan her şey beni yoruyor. “Ne olduğunu bilmediğim bir umudum var hâlâ.” Stalka gerek yok biz bütün kahpeliklerinizi gördük. bazı anlar ne kadar güzel, değil mi. hangi anlar bilmiyorum “Yüz kere yere düşmüş olayım, yine de başkalarına çelme takan bir insan olmayacağım. Ben kazanan değil, insan olmak istiyorum.” Hatalara verilecek nilüferimiz kalmamıştır. Ne demiş Yıldız Tilbe? Aşağıyı işaret etmek “Allah gönlünüzü nasibinizden başkasıyla yormasın.” "Yarın çok geç olmakla meşhurdur." Birini düşünürken fark etmeden gülümsemek.. Kul plan yapar, kader gülermiş. Güvenebileceğim tek kişinin kendim olduğunu bilmek iyi oldu. "Amma velâkin, her şey nasip." Çok kolay insan silen bir yapım var, bayılıyorum bu özelliğime.

Yorum Gönder

0 Yorumlar

Duygularınızı Sözlerle İfade Edin - Sözlerin Kalbi