Behzat Ç. sözleri, harun sinanoğlu sözleri, erdal beşikcioğlu sözleri, Behzat Ç. Bir Ankara Polisiyesi replikleri

Saçma sapan konuşma la!



yıllar önce izlemeye başlamıştım bu diziyi. fakat dizideki polislerin halka her daim kötü davranması, onlara şiddet uygulaması midemi bulandırdı ve izlemeyi bıraktım.
bu diziyi seven, öven insanlara da gerçekten çok şaşırıyorum. kendileri polis tarafından böyle bir şiddete maruz kalsalar ortalığı ayağa kaldırırlar ama dizide olunca behzat amirim süper şöyle böyle. bırakın ya.



"Sessizliğini duymayan birine, sevdanı verme."

sende biliyorsun halledebilirdik.

Kimseye kendimi açıklama ihtiyacı duymuyorum, çünkü herkes görmek istediği şeyi görüyor ve benim insanlarla uğraşacak sabrım ve halim kalmadı.

Beklemek, şimdi hiç duymayan birine, dünyanın en güzel şarkısını söylemek kadar anlamsız.
u, vazonun bir önemi kalmadı.

Elbet bir gün bizim de çiçeklerimiz açacak.

"Her şey değişir. Bazen zamanla, bazen bir insanla..."

Olması gerekeni lütuf diye sunamazsınız.

Ne çıkarınız bitiyor, ne yalanınız valla helal olsun.

"hiç darılmadım diye, hiç kırılmadım sandılar."

Nasibin varsa, yorsa da senin olur.

Mutlu değilim ama kafam nasıl rahat.

Net insanlara bayılıyorum, pat pat söyle geveleme.

Uğraşmıyorum, yapamam sanıyorsunuz.

Herkesle iyi olma gibi bir çabamız yok çok şükür.

Asla sana güvenen birine yalan söyleme.

Hakkımı helal etmiyorum, canımı yakanın canı yansın.

Ne kadar yorgun olduğun kimin umrundaysa, onu asla hayatından çıkarma."

Biri olmalı insanın hayatında. Düşünen, seven, her an özleyen. İyi günde, kötü günde yanından ayrılmayan. Sıkıca sarılan, sebepsizce arayan.

Kimseden bir beklentim yok.

Olgunluk yaşta değil, yaşantıdadır.

Siktir ettim, anlatsam kim anlayacak.

"Gönül en çok tutunduğu dala kırılır."

Allah cahil egosu vermesin, gerisi hallolur.

"İyi olan, kaybetse de kazanır.”

Hiçbir şeyden haberim yok sanıyor, zaten bende böyle bilsin istiyorum.

Siz hepiniz haklısınız, ben yorgunum.

Karakteri dansöz olana her yer pavyon.

"Sağlam bir dost, insana verilmiş en güzel armağandır."

“Kaybetmekten korkmayın, bırakın gitmek isteyen koşsun.“

Kimlere tercih edildiğinizi unutmuş gibi affediyorsunuz.

O kadar karaktersizsin ki senle düşman bile olmam.

Tükürülecek yüzünüze çok gülümsedik ondan böyle oldu.

Çok küçük oynuyorsunuz karşılık veresim gelmiyor.

Nasıl sabrettiğime benim bile şaşırdığım mevzular var.

Hayat kısa ve insanlar karaktersiz.

Her şeyi pişman olacağımız kadar fazla denedik.

Hiçbir şeye inanasım gelmiyor, mesela insanlara.

Boşuna gecenizi heba edip beklemeyin. O mesaj gelmeyecek.




Yorum Gönder

0 Yorumlar

Duygularınızı Sözlerle İfade Edin - Sözlerin Kalbi