Aşk Sözleri

Onun için tatlı aşk metinleri, aşk mektupları ve aşk sözleri

Elbette, sevgiyle yazılmış aşk metinleri veya aşk sözleriyle arkadaşınızı uyandırabilir veya bu tatlı iyi geceler sözleriyle ona sanal bir iyi geceler öpücüğü gönderebilirsiniz.





Uzun aşk mektupları arkadaşınızı mutlu eder, ancak tatlı aşk beyanları, aşk metinleri ve kısa aşk sözleri de doğum günleri veya yıl dönümleri gibi özel günler için harikadır.


"Senin sayende gerçek mutluluğu yaşıyorum, her gün beni deli ediyorsun."

"İki tane daha nefes alsaydım, birini seni öpmek için, diğerini sana söylemek için alırdım, seni seviyorum!"

"Keşke senden bir gözyaşı olsaydım, gözlerinde doğsaydım, yanakların üzerinde yaşasaydım ve dudaklarında ölseydim."

"Hiçbir şey bizi ayıramaz, ölüm bile, çünkü o zaman koruyucu meleğin olarak seninle olmak ve seni korumak için geri gelirdim!"

Aşk demek

"Sensiz bir dakika alınabilir. Sensiz bir saat anlamsız. Sensiz bir gün dayanılmaz. Sensiz bir hafta düşünülemez. Sensiz bir yıl imkansız. Sensiz hayat cehennemdir. Seninle aşk en saf cennettir. "

Onun için en sevimli aşk metinlerinin listesi:
Sadece teşekkür etmek için zaman ayırmak istedim. Benim için yaptığın her şey için teşekkürler . Sevdiğiniz ve koşulsuz olarak beni kabul ettiğiniz ve bana kesintisiz sevgi ve ilgi gösterdiğiniz için teşekkür ederim. Olan her şeyde benim yanımdaydın. "

Seni sevdiğimi söylediğimde

"Kendimin en iyi versiyonu olmam için bana ilham verdin."

"Paylaştığımız tüm kahkahalar ve geçirdiğimiz harika zamanlar için teşekkür ederiz."

"Sen her zaman benim kayam oldun ve dışarısı bulutlu olduğunda güneş ışığı."

"Sadece ruh eşim olduğunu hissediyorum ve seni çok seviyorum."

"Sen benim dünyamsın. Sensiz ne yapacağımı bilmiyorum Birlikte güzel bir dünya yarattık. "

Merhaba sevgilim,

Benimle olduğunu bilmek hayatımı bir hayale dönüştürür. İlk öpücüğümüzü hatırlamak, kalbimin senin için ne zaman çok atmaya başladığını hatırlamak anlamına geliyor.

İlk el ele tutuştuğumuzda ruhlarımız bir oldu. Seni gördüğümde her şeyin yolunda olduğunu hissediyorum. Temel olarak, sen benim en iyi arkadaşım, ruh eşim ve sevgilimsin. Benim için dünyayı kastediyorsun ve seni her zaman seveceğim!





Benden daha iyi kızlar olduğunu biliyorum, ama eminim ki sen herkesin en iyi arkadaşısın. Çok harikasın ve her zaman benimle ilgilenildiğinden emin olmak için yolun dışına çıkıyorsun. Seni seviyorum.

Sonsuza dek ve sonsuza dek ...

Aşk metinleri ve alıntılar

“Sizinle vakit geçirmek şüphesiz var olan en iyi şeydir. Hayatımda yaptığım en komik şey. "

"Seninleyken tatlım, hayatımın en güzel zamanını yaşıyorum ve zaman uçup gidiyor."

"Bana söylediğin küçük şeyler her zaman yüzüme gülümsedi."

"Ayrıldığımızda, seni tekrar görmeyi beklerken her saniye ıstırap içinde geçiyor."

"Hayatımda olmana gerçekten çok sevindim. Seni sonsuzluğa ve ötesine seviyorum. Seni inanılmaz derecede özledim, seni tekrar görmek için sabırsızlanıyorum! "

Onun için güzel aşk metinleri ve aşk mektupları
"Teşekkür ederim canım! Sabırlı, bağışlayıcı, sevgi dolu, içten ve bencil insanlarla dolu bir dünyada adanmış olduğun için, bana adım gibi güzel dediğin için teşekkür ederim, sadece beni kız arkadaşın yaptığın için değil, beni tek kız gibi hissettirdiğin için teşekkür ederim. dünya, gün doğumundan gün batımına kadar güzel olduğumu asla unutmama izin vermediğin için teşekkür ederim. "

Çünkü söylemeni seviyorum

“Hatalarıma hayran kaldığın ve kendime alıştığın için teşekkür ederim, kendimi kötü hissettiğim gecelerde uyanık kaldığın, bana baktığın ve sırtımı ovuşturduğun geceler için teşekkür ederim. çılgın kıskanç krizlerime katlandığın için, beni şımarttığın ve bana asla hayır demediğin için teşekkür ederim! "

Bana hayat hakkında çok şey öğrettin ve senin sayende gerçekten aşkın ne olduğunu biliyorum. Tüm bu harika şeyleri benim için yaptığınız için teşekkür ederim. "

"Ben omzunda yatarken benden aldığım her gözyaşını sildiğin için teşekkür ederim, korkunç bir tartışmanın ardından bahane için teşekkür ederim, duygularıma anlayış ve saygı için teşekkür ederim, dürüst çaban için teşekkürler, bana olan aşk için, bakım için, beni her zaman güvende hissettirdiğin için, iyiyim, beni örtmek ve alnımı öpmek için bütün gece ayakta kaldığın zamanlar için teşekkürler. "

Aşk ilanı

Sabahları evden çıkmadan önce beni bir milyar öpücük ve kucaklamayla uyandırdığın ve orada olduğunu asla unutmama izin vermediğin için teşekkür ederim. Bana asla bunun için sana borçlu olduğumu ve pişmanlık duyacak hiçbir şeyim olmadığını hissettirmediğin için teşekkürler.

Benim için yolumu temizlediğiniz için teşekkür ederim, siz gülerken hareket etmeme ve ayaklarımı yere vurmama ve bana biraz aptal olduğumu söylemenize rağmen ama yine de yolumu açtığımı söylese bile. Bana daha önce hiç hissetmediğim bir aşkı gösterdiğin için teşekkür ederim, sen olduğun için teşekkür ederim, mükemmel olmadığını biliyorum ve tartıştığımızı biliyorum, bazen çarpılan kapılar ve sert sözler, bazen sorgulanabilir mi? doğru seçimi yaptı, ama yine de her gün dört gözle beklediğim kişi sensin.

Onun için romantik aşk beyanları ve aşk metinleri
"Sen benim en iyi arkadaşımsın, bana güvenmem ve mucizelerin tekrar olduğuna inanmam için bir neden verdin, gücüne, güzelliğine, dürtülerine, hedeflerine, ruhuna, büyük, sıcak, sevgi dolu yüreğine, senin gerçeğine hayranım. ihtiyacı olan birine her zaman, her yerde yardımcı olur. Bu kadar sıkı çalışman ve evimize bakman gerçekten hoşuma gidiyor. "

"Harika bir babasın ve bu nedenle seni kendi çocuğumuzla da mutlu edecek bir günü dört gözle bekliyorum, randevularımız ve yoğun günlerimiz için sana teşekkür etme fırsatını sık sık kaçırıyorum. Bazen sadece birlikte uyuyormuşuz gibi görünüyor, ama başka türlü olmasını istemem. Seni tüm düşüncelerim ve hislerimle seviyorum! "


“Ne kadar sıklıkla tartışırsak tartışalım, yine de işe yaramasını istiyorum. Bana sandığımdan daha derin dokundun. Senin yerini kimse alamaz. Her yönden harikasın ve seninle hiç tanışmasaydım ne yapardım ya da nerede olurdum bilmiyorum. Beni hiç olmadığı kadar anlıyorsun ve seninle her şekilde özdeşleşebiliyorum. Seninim ve sen benimsin dediğimde ciddiyim. Seni seviyorum ve her zaman senin için savaşacağım. Hayatımın geri kalanını büyük arkadaşımla - seninle geçirmek istiyorum. "

Hayatıma daha önce herkesten daha fazla sevgi ve neşe getirdin. Sadece mükemmel miktarda saçmalık değil, aynı zamanda çekicilik ve yaramazlıkla dolu gözlerin var. Tanışmadan önce, birinin hayatıma gülmeye geleceğini umuyordum. Sonra sen ortaya çıktın ve her şey bir araya geldi. Dualarım duyuldu. "

Aşk sözleri





“Harika arkadaşıma mutlu bir yıldönümü diliyorum! Bugün kesinlikle mükemmeldi; Uyandım ve güzel bir mektup eklenmiş güzel bir gül ve çikolata buketi gördüm. Bunu kalp şeklinde çok lezzetli tatlılar ve onunla birlikte gelen her şeyi içeren nefes kesici, romantik bir biftek yemeği izledi. Her şey için teşekkürler bebeğim, daha iyi bir gün isteyemezdim. Seni sonsuza kadar seviyorum. "

Kalbin daha hızlı atmasını sağlayan, duyguları uyandıran ve bir ilişkinin asıl vurgusu haline gelen aşk metinleri ve aşk beyanları
"Hayatımı asla anlayamayacağın şekillerde değiştirdin. Seninle tanıştığım güne kadar hayatımda her şey ters gitti. Hayatımdaki her şeyi daha iyi hale getirdin ve hala daha iyi yapıyorsun. Tatlı günaydın mesajlarınla ​​ve benim için icat etmeye devam ettiğin o çekici lakaplarla kalbimi daha hızlı attırıyorsun. "

İlişkiler gif

Sadece bir an için harika arkadaşımla övünmek istiyorum! O çok tatlı ve hayatımda böyle şefkatli, harika bir erkeğe sahip olduğum için çok mutluyum. Haftalarca palet raflarını nasıl istediğim hakkında konuştuğumu duydu, bu yüzden bugün işteyken ne yapıyor - Sevgililer Günü dileğimi gerçeğe dönüştürdü. Çikolata, güller ve oyuncak ayılar güzel olsa da kalpten gelen bir hediye 10 kat daha iyi hissettiriyor. Onu gerçekten seviyorum tatlım! Hepsini boyamak ve süslemeye başlamak için sabırsızlanıyorum. Benim için mutlak dünya demek istiyorsun ve sana sahip olduğum için çok mutluyum! Beni her gün mutlu etmeye devam ettiğiniz için teşekkür ederim! Sen mükemmelden fazlasısın. "

Seni seviyorum gif

Her zaman "seni seviyorum " dediğimi biliyorum ama bu yeterli değil. Bu üç kelime senin hakkında nasıl hissettiğimi tarif edemez. Midemi deviriyorsun ve ellerim titriyor. Hiç kimseyi senin kadar sevmedim ve bir daha kimseyi bu kadar seveceğimi sanmıyorum. Sen istediğim ve ihtiyacım olan her şeysin. Seni çok seviyorum, sen benim her şeyimsin, tüm kalbim ve dünyamsın. "

Kolay olmayacak. Gerçekten zor olacak. Her gün bunun üzerinde çalışmamız gerekecek, ama bunu istiyorum çünkü seni istiyorum. Hepinizi sonsuza kadar istiyorum, sen ve ben, her gün. "

"Seni bugünden sonsuzluğun sonuna kadar her gün istiyorum."

Artık aşka inanmıyordum çünkü başkaları beni çok incitmişti. Ama seninle olmak aşka karşı tavrımı tamamen değiştirdi. Artık gerçek aşkın var olduğunu biliyorum…. Çünkü onu seninle buldum. Seni seviyorum."

Aşk ilanı

“Tanıdığım en harika adamı takdir etmek için bir dakikanızı ayırmam gerekiyor: Benim için mutlak dünyayı kastediyorsunuz, sadece harika bir arkadaş değilsiniz, aynı zamanda mükemmel bir en iyi arkadaşsınız! Beni ve kişiliğimi taşıyorsun, beni mutlu etmek için elinden gelen her şeyi yapıyorsun ve ne kadar büyük ya da küçük olursa olsun, yaptığın her şeyi gerçekten takdir ediyorum. Geçen yıl kolay olmadı, inişler ve çıkışlar yaşadık ve birbirimize sessizce muamele ettik ama sonunda bir araya gelmeye devam ettik çünkü ikimiz de birbirimize ait olduğumuzu biliyoruz. Beni çok daha iyi bir insan yaptın ve seninle uğraşmak gerçekten kolay olmasa da hayatımda çok daha fazlasını başarmamı istememi sağladın. Hepimiz ne kadar ağır olabileceğini biliyoruz. Ne olursa olsun, sen benim her şeyimsin. Seni çok seviyorum! Hep hayalini kurduğum her şey olduğun için teşekkür ederim. "

güzel aşk metinleri

Ruhtan gelen aşk mektupları ve aşk metinleri
Arkadaşımı tüm kalbimle seviyorum. Hayatıma girdi ve dünyamı alt üst etti. Birlikte olduğumuzdan beri sadece gülümsüyor. Birbirimize bağlı kaldığımız sürece, her şeyi başarabiliriz ve şimdiden çok şey başardık…. Başkalarının ne düşündüğü ve söylediği umrumda değil çünkü sen varsın. Sen en iyi arkadaştan daha fazlasısın. Sen benim bütün kalbimsin ve seni seviyorum sevgilim Mükemmel olmayabilirsin ama benim için mükemmelsin. Şimdi Tanrı'nın başka ne yapması gerektiğini görelim. Sen arkamda dur, ben de arkandayım. Sevgililer Günü kutlu olsun tatlım! "

Metinleri eritmek için seviyorum

“Üç yıl önce bugün dünyanın en harika adamına aşık oldum! Seninle geçen iki yıl hayatımın en güzel yıllarıydı. Bazı zor zamanlar geçirmemize ve bana en kötü halimde katlanmak zorunda kalmanıza rağmen, bu noktaya geldik, bazen oldukça zor olsa bile. Ama başkasının olmasını istemem! Benim için yaptığın her şeye minnettarım ve hala benim için yapıyorum. Daha iyi bir arkadaş ve en iyi arkadaş dileyemezdim, seninle daha uzun yıllar geçirmek için sabırsızlanıyorum. Seni bütün kalbimle seviyorum."

Büyüleyici aşk mektupları ve onun için aşk metinleri
Gerçekten romantik olmak istiyorsan, ona kalbinin derinliklerinden uzun bir aşk mektubu yazabilir ve onun harika bir insan olduğunu bilmesini sağlamak için onu uğurlayabilirsin.

Erkek arkadaşın için sevimli bir aşk mektubu yazmak ve onun kıçına düşmesini sağlamak istiyorsan biraz ilham al.

romantik aşk metinleri

Hayatımın aşkı,

Bir yıl daha geçtiğine inanamıyorum Bu gece, iki yıl önce bana ilk kez beni sevdiğini söyledin ve arkadaşın olmamı istedin. Daha dün tanışmışız gibi hissettiriyor, ama aynı zamanda seni tüm hayatım boyunca tanıyormuşum gibi hissediyorum. Zamanı anlamsız hale getiriyorsun. Aslında her şeyi anlamsız gösteriyorsun çünkü önemli olan tek şey sensin Hayatıma çok fazla ışık getirdin. Meşalen olmasa kaybolurdum. Benim için yaptığın her şey için ve olduğum kadın olmama yardım ettiğin için teşekkür ederim. O akşam hayatımı değiştirdin ve bizi çok sevindiren bir yola soktun.

Sana tapan birinin sevgisiyle.

Aşk metinleri diyaloğu

Hazine,

Seni ne kadar sevdiğimi merak ediyorsan artık kendine sorma. Sen benim gökyüzümdeki güneşsin, ruhumdan akan nehir ve soluduğum hava. Sana ne kadar uzun bakarsam sevgilim, sana daha çok aşık oluyorum. Her gün ve her gece sana olan aşkım büyüyor. Seninle tanışmadan önce, birini bu kadar derinden ve tamamen sevmenin mümkün olduğunu bile düşünmemiştim, ama bana gerçek aşkın gerçekten var olduğuna dair inancını verdin - çünkü onu seninle paylaşıyorum.

Seni tanıdığımdan beri, sen olduğunu biliyorum. Seninleyken neden bu kadar tutkulu hissediyorum? Nefes almamın sebebi sensin, tek ipucumsun. Hayatıma geldiğiniz ve bana gülümsemem için bir sebep verdiğiniz için teşekkür ederim. Sen benimleyken her zaman parlıyorum, her zaman ve her zaman. Sevgilim seni her şeyden çok seviyorum.

Aşk metinleri erkek ve kadın

"Tatlım, benim için ne kadar önemli olduğunu sana hatırlatmak için doğum gününe veya yıldönümümüze kadar beklemek istemiyorum - benim için her şeyi ifade ediyorsun ... Bunu asla unutma!"

"Her zaman nasıl hissettiğimi söylemediğimi biliyorum çünkü kalbimi korumak gibi kötü bir alışkanlığım var, ama umarım seni ne kadar önemsediğimi biliyorsundur."

Hayatımı ne kadar değiştirdiğine dair hiçbir fikrin yok. Birisi için bu kadar çok sevginin mümkün olacağını hiç düşünmemiştim, kalbimin bununla başa çıkabileceğini hiç düşünmemiştim.

“Kavga ettiğimiz günler olduğunu ve eşit düzeyde olmadığımızı biliyorum, ama bu tartışmalara sahip olmak istediğim tek kişi sensin.

"İkimizin birlikte sahip olduğu şey eşsiz. Güçlü ve kırılmaz özel bir bağdır. Seni gerçekten seviyorum!"

Aşıklar için aşk metinleri

"Sevgilim, hiç kimse senin gibi hayatıma mutluluk getirmiyor. Şirketinde daha önce bilmediğim aşkı buluyorum. Sensiz hayatımın nasıl olacağını hayal bile edemiyorum. Hayatımın geri kalanını seninle geçirmek istiyorum. "

"Bana o kadar çok sevgi ve destek verdin ki hepsini sana geri verebileceğimi sanmıyorum."

"Karanlıkta parlıyorsun ve iç varlığıma neşe getiriyorsun."

"Seninleyken kendimi canlı ve güçlü hissediyorum."

"Hayatımın bir parçası olduğun için gerçekten çok mutluyum ve yeni bir hayata başlayacağımız günü bekleyemiyorum."

"Seni seviyorum" dediğimde ciddiyim. "

Senin için tatlı aşk metinleri ve aşk sözleri
Kız arkadaşını gerçekten seviyorsun ve gerçek duygularını tatlı romantik bir şekilde ifade etmek istiyorsun, örneğin: B. aşk metinleri, aşk sözleri veya başka bir şey aracılığıyla? Onu sabah güzel aşk sözleri ile uyandırmak mı yoksa gün içinde WhatsApp ve Co. aracılığıyla ona en güzel aşk metinlerini göndermek mi istiyorsunuz? Güzel aşk metinleri ve aşk beyannamelerinden daha sakinleştirici, tarafsız ve daha sadık hiçbir şey yoktur.

Sizin için en iyi aşk metinlerinin listesi:
"Hayatıma hiç kimse senin kadar mutluluk getirmedi."

"Şimdiye kadar bilmediğim gerçek aşkı seninle ve sadece seninle keşfediyorum."

Hayatın geri kalan her anını seninle geçirmeyi özlüyorum. Yanımda olmadığın tek bir gün bile hayal edemiyorum. "

"Ben gerçekten seni istiyorum! Zamanın sonuna kadar seni seveceğime söz veriyorum. "

Metinleri sevmeni istiyorum

"Sen mükemmel bir ortaksın, ben yere düştüğümde beni her zaman yükseltmek için oradasın, her zaman yüzüme nasıl gülümseyeceğini biliyorsun ve denemeye devam etmem için bana motivasyon ver." Yapabilirim. "

"Dürüst olmak gerekirse, bu kadar şanslı olacağımı hiç düşünmemiştim, ama her zaman daha iyi olabilmen için seni bekleyen bir sürpriz olduğundan şüpheleniyorum, sadece başkaları için değil, kendin için de."

"Güvenilir olmama yardım ettiğiniz, başarılı olmamı sağladığınız ve gün ne kadar zor olursa olsun her gün devam etmek istediğiniz için teşekkür ederim. Seni seviyorum."

Romantik aşk metinleri ve sizin için aşk mektupları
Sen ortaya çıkmadan önce hayat çok daha zordu. Hayat daha karanlıktı. Sen yanımda olmadan önce kendimi çok soğuk ve yalnız hissettim. Sıcaklığın ve sevginin gerçekte nasıl bir his olduğunu asla bilemedim. İyiliği için değişmeme yardım ettin. Sensiz kendimi kaybolmuş, soğuk ve yalnız hissederdim. Beni eve götüren rehber olduğun için teşekkür ederim. "

Kadınlar için aşk metinleri

"Her zaman benim en büyük destekçim ve hayranım oldun. Sen her zaman yanımda oldun ve senin gözlerinde yanlış gidemem, bu da hayatım boyunca güvenimi güçlendirdi. Beni kayıtsız şartsız ve sonsuz sevdiğin için teşekkür ederim sevgilim! Beni bugün olduğum adam yaptın ve seni her zaman tüm kalbimle seveceğim. "

“Birçoğu, kocaları için her şeyi yapacak bir kadın olmasını istediklerini iddia ediyor. Senin içinde buna sahibim ve hayatımda her zaman yaptığın ve yaptığın her şeyi takdir ediyorum. Sonsuza dek kalbimdeki aşk olacaksın. "

"Sana baktığımda kendimi her zaman çok daha güçlü ve daha güvende hissediyorum."

"Seni düşündüğümde, dünyada onu sevdiğim kadar beni seven birinin olduğunu bilmek beni çok mutlu ediyor."

"Bana her zaman bu dünyada her şeyin mümkün olduğunu hissettiriyorsun."

Onun için tatlı metinler
"Aşkın gerçekten odaklandığım her şeyi yapabileceğimi hissettiriyor."

"Aşkın, kabul etmekten çok mutlu olduğum bir mucize."

"Seninle olmak, asla kaybetmek istemediğim özel bir duygu."

Seni tanımak ve hayatımda olman benim için çok önemli. Beni çok fazla umut ve hayatımdaki her şeye karşı daha derin bir takdir duygusuyla doldurdu. "

"Beni özel hissettiriyorsun ve birlikte sahip olduğumuz şeyin özel olduğunu biliyorum."

"Hayatımızın geri kalanını birlikte geçireceğimize eminim."

Erkekler için aşk ve aşk metinleri beyanları

Kalbinizin konuşmasına izin veren aşk metinleri ve cümleleri
Burada çeşitli güzel aşk metinleri, aşk sözleri ve aşk beyanları bulacaksınız:

Sadece hayatımda olmana ne kadar minnettar olduğumu bilmeni istedim. Bana kötü zamanlarda yardım ettin ve iyi günleri kutlamak için orada olduğunu. "

"Birlikte geçirdiğimiz tüm anları takdir ediyorum."

"Sözlükte sana hayatımda olduğum için ne kadar mutlu olduğumu söyleyecek kadar kelime yok."

"Yanımda olduğum için çok mutluyum."

Benim için yaptığın her şey asla gözden kaçmaz. Senin kadar harika birini hak etmek için ne yaptığım hakkında hiçbir fikrim yok, ama sevgine, desteğine ve sevgine sonsuza dek minnettarım. SEN olduğun ve senin yanında olmamı istediğin için teşekkür ederim. "

"Sen benim gücümsün."

"Sizler sadece gemimi yönlendiren yelkenler değil, aynı zamanda beni taşıyan altındaki dalgalar da sizsiniz."

Benimle olmadığın bir gün düşünemiyorum. O gün gelseydi muhtemelen bitirirdim. Bir korkağa dönüşürdüm. Ama birlikte güçlüyüz. Biz durdurulamazız. İşte bu yüzden seni seviyorum. "

"Aşk hayatımızla kıyaslanacak hiçbir şey yok, birlikte kalın ve ince bir şekilde tırmandık, benim için sahip olduğunuz aşk eşsiz - mükemmel bir şekilde söylendi, başka birini sevmek büyük bir hata olurdu çünkü daha önce bir başarısızlık olurdu. Hatta başlıyor ve dürüst olmak gerekirse, senin aşkın olmadan yaşayamam. "

komik aşk metinleri 

Senin hakkında en çok neyi sevdiğimi sana hiç söyledim mi? Beni sana çeken ilk şey gözlerindi. Evet gözlerin O güzel gözler beni davet etti. Bu gözler güç, güzellik ve derinlikle dolu. Başkasının gözlerinin içine baktığımı ve seninkine baktığımda nasıl hissettiğimi hayal edemiyorum. Sana kalbim ve ruhumla tamamen aşık oldum ama önce gözlerine aşık oldum. "

Bazen ilişkimizi düşündüğümde geleceğin bizim için ne getireceğini merak ediyorum. Bizi hangi sürprizler bekliyor? Çok harika, heyecan verici maceralar yaşadık. Gelecekte bizi nelerin beklediğini görmek için sabırsızlanıyorum. "

"Yanımda sen varken, hayatın her zaman heyecan verici olacağını biliyorum. Dünyada birlikte bir hayat kurmayı hayal edebileceğim tek kişi sensin. Geleceğimi seninle değil de başkasıyla geçirmeyi tercih ettiğimi biliyorum. "

Arkadaşa aşk metni
"İkimizin birlikte sahip olduğu şey eşsiz. Güçlü ve kırılmaz özel bir bağdır. Mücadele ettiğimiz her şeyi başarabiliriz ve karşılaştığımız zorluklar bizi sadece daha güçlü kılar. "

"Birlikte güçlüyüz. Seninle olmak beni daha iyi bir insan yaptı ve seni bulduğuma inanamıyorum. "

"Seninle tanıştığımdan beri seni bırakmak istemiyorum."

"Seninle paylaştığımız çekim çok yoğun. Asla sensiz olmayacağım. "

"Sana söz veriyorum, her zaman seninle ilgileneceğim."

"Söz veriyorum, mecbur kalırsam senin için dağları yerinden oynatacağım."

"Seni her türlü kederden uzak tutacağım."

"Herhangi bir zamanda ihtiyacınız olan her şey ben olacağım."

“Benden ne istersen iste, bunu yapacağım çünkü sen hayatımın aşkısın. Sen benim her şeyimsin. Sonsuza dek."

Aşk metinleri ve sözler

Umarım her zaman senin yanında olacağımı biliyorsundur. Sadece kutladığımız ve hayattan zevk aldığımız iyi zamanlarda değil, aynı zamanda kötü zamanlarda da. "

"Üzgün, stresli veya kızgınsanız, zor zamanlarda size rehberlik etmek için yanınızda olacağımı bilin. Elini tutacağım ve seni fırtınada yönlendireceğim. Ve işler iyi gittiğinde, seni neşelendirmek ve seninle kutlamak için orada olacağım. "

"Paylaştığımız aşk, okuduğunuz birçok masal kitabından daha büyük. Ben senin parlak zırhlı şövalyenim ve sen benim peri masalı prensesimsin. Daha güzel bir aşk hikayesi isteyemezdik. "

Hikayemiz macera, tutku ve güven dolu. Birbirimizden asla vazgeçmeyeceğiz. Bize ne kadar sertlik dayatılırsa dayansın. Günlerimizin sonuna kadar daima mutlu yaşadığımızdan emin olacağım. "

Yorum Gönder

0 Yorumlar

Duygularınızı Sözlerle İfade Edin - Sözlerin Kalbi