2020 sevgiliye sözler, anlamlı sözler, aşk sözleri, çekici sözler, en güzel sözler, en romantik sözler, en sevgili sözler, laf sokucu sözler, Sevgiliye Sözler,

Sevgiliye Sözler

2020 sevgiliye sözler, anlamlı sözler, aşk sözleri, çekici sözler, en güzel sözler, en romantik sözler, en sevgili sözler, laf sokucu sözler, Sevgiliye Sözler,



2020 sevgiliye sözler, anlamlı sözler, aşk sözleri, çekici sözler, en güzel sözler, en romantik sözler, en sevgili sözler, laf sokucu sözler, Sevgiliye Sözler, 



Merhaba değerli okuyucularımız bu yazımızda size sevdiğiniz insana Sözler, kalbini çalma sözler, en güzel kısa ve anlamlı sözler bulunuyor yorumlarınızı bekliyorum

Seni Sensiz Geçirdiğim Günlerin Kazası Yok Be Sevgilim
Gönderen: Yakup BEYHAN Eklenme Tarihi:08/11/2014

Yüreğim öyle bi ısıtki elimi görsün bendeki o sıcaklığı.
Gönderen: furkan çakmak Eklenme Tarihi:03/11/2014

Nefes gibisin almayınca öldürüyor, alıncada hayatı yaşatıyosun.
Gönderen: Yasin Berk Eklenme Tarihi:27/10/2014

seni kalbime öyle bir kazımışım ki,sen aklıma geldiğinde sol yanımı hissetmiyorum
Gönderen: furkan çakmak Eklenme Tarihi:24/10/2014

Dünyaları bana verseler değişmem sana ben ; Senin bir gülüşün dünyaları bana veriyor zaten.
Gönderen: Efsanevi Sevgi Eklenme Tarihi:24/10/2014

sağ omzumdaki melek ol,sana her dakka baktıkça seni ne kadar çok sevdiğimi yaz
Gönderen: furkan çakmak Eklenme Tarihi:23/10/2014

sen benim gece açığa çıkan yıldızım, sabah doğan güneşimsin
Gönderen: furkan çakmak Eklenme Tarihi:23/10/2014

gözlerinde doğmak yanaklarında yaşamak dudaklarında ölmek için GÖZYAŞıN olmak istiyorum...
Gönderen: şair ablanız Eklenme Tarihi:21/10/2014

Ben kavuşmak için savaşırken Sen ayrılmak için beni hedefe aldın ve bitirdin öldürdün beni Peki mutlumusun...
Gönderen: Leon Eklenme Tarihi:08/10/2014

Ey SeVgiLİi ! ßir GeCeLiğiNe DeĞiş ToKuş EtSeYdiK YüreĞimiZi , TaşıYaßiLirMiyDiN Acaßa ßeNdeKi SeNi...?
Gönderen: Serhat Can Eklenme Tarihi:24/09/2014

sözlerimden anlamıyosan gönlünden alt yazı geçerim...
Gönderen: umut aydın Eklenme Tarihi:22/09/2014

Sevmek bir bakıma zamanını vermektir, zaman aralarını doldurmak değil, sabahları birlikte uyanmaktır ve yelin sessizliğini gecenin gizemini bakışa bakışa duyumsamaktır sonra birbirinin damarlarında bir kavurgan kan gibi dolanmaktır...
Gönderen: Volkan Eklenme Tarihi:20/09/2014

Seni Güneşe YıLdıza Rüzgara anLattım hepsi benden daha çok sevdiler ama unutma güneş batar yıldız kayar rüzgar diner ama benim sevgim sonsuza kadar sürer...!
Gönderen: Eyüp G. Eklenme Tarihi:13/09/2014

Gözlerin ülkem gibidir, kokun özgürlük, ellerin bir direniş, kalbin ise bende ki devrimdir.
Gönderen: salih erçik Eklenme Tarihi:10/09/2014

senin aklın nerde bilmiyom ama benim aklım bana ilk çarptığın o günde meleğim.
Gönderen: seydi Eklenme Tarihi:08/09/2014

zil zurna sarhoş olup. her şeyi cift gördügümde bile. SEN HEP BİRTANESİN BENİM KALBİMDE.
Gönderen: memoş Eklenme Tarihi:03/09/2014

Ey Ayet bakışlım! Gel ki, Ahrette gözlerinden kopya çekeyim.
Gönderen: melike d. Eklenme Tarihi:07/09/2014

aşkım aşkıma nokta koyma sana istediğin kadar virgül vereyim.
Gönderen: zeynel özkan Eklenme Tarihi:19/08/2014

+Ladese girelim mi ?? -Nesine ?? +Kazanırsam benimsin, kaybedersem seninim...
Gönderen: Busee Nurr Eklenme Tarihi:11/08/2014

Sadece sev istemiyorum. Kıskan, sahiplen istiyorum. Senin olduğumu, benim olduğumu belli et istiyorum. Hissetmek istiyorum.
Gönderen: MAHMUT ÖLMEZ Eklenme Tarihi:02/08/2014

çiçekler senin sende benimsin sevgilim...
Gönderen: yunus emre kocabıyık Eklenme Tarihi:28/07/2014

SENİ SEVİYORUM çünkü bu cümleyi senin kadar kimselere yakıştıramadım. SENİ SEVİYORUM çünkü varlığınla anlam kazandı Hayatım...
Gönderen: Asena AKSARAY Eklenme Tarihi:23/07/2014

Gözyazşının Dudaklarını Islatmasına İzin Verme, Sevgilim ßen Öpücüklerimle Nemlendireceğim.
Gönderen: Oya Eklenme Tarihi:01/06/2014

masmavi denizin içindeki Eşi benzeri olmayan. Bir inci kadar değerlisin... Nefesim yetermi seni o denizden çıkarmaya bilmiyorum ama sen nefessiz kalmaya değersin.
Gönderen: KüBRaa Eklenme Tarihi:01/06/2014

Seni Sevmek günahsa Cezam Cehennem Olmalı..
Gönderen: hakan çelikkılınç Eklenme Tarihi:30/05/2014

Seni kalemle yazmadımki bir anda sileyim.
Gönderen: Fafek_41 Eklenme Tarihi:27/05/2014

Ne ßiLeyim ße sewqiLi.. ÖyLe qüzeL ßaktınki qözLeRime.. Sewmek deqiL, öLmek qeLdi içimden !!!
Gönderen: kenan acar Eklenme Tarihi:23/05/2014

Ey sevgili ne çok beklettin beni oysa ben seni ne çok sevmiştim dile getirip söylemesem de...
Gönderen: zülfiye gökçe Eklenme Tarihi:23/05/2014

Al bu kalbi yeni sevgiline ver. De ki, senden önce benim öldürdüğümden sana küçük bir armağan olsun.
Gönderen: Buse Eklenme Tarihi:19/05/2014

Rüzgar esince dalından düşen yaprak kadar bile kıymetin yok sevgili..
Gönderen: Elifnur Eklenme Tarihi:16/05/2014

Ben kalem, sen kağıt olsan bile, biri gelir silgi olur.
Gönderen: Sevda Eklenme Tarihi:11/05/2014

Ne Özlediğimi Söyleyebildim, Ne de İçimde Özlemimi Tutabildim..! Ne Hayalinle Yaşayabilmek İçin Gözlerimi Kapatabildim, Ne de Yokluğunu Görebilmek İçin Gözlerimi Açabildim..! Ne Sana Niye Yoksun Diyebildim, Ne de Bu Haksızlık Diyebildim.. Sadece Seni İçimde Taşıdım.
Gönderen: Şengül Eklenme Tarihi:10/05/2014

Elini tuttuğum gün, Ayağını denk almaya başla.
Gönderen: Selçuk Eklenme Tarihi:09/05/2014

Söyle sevgili şimdi hayatın da bir kayıpmıyım bulunmaz. Açık bir yaramıyım sarılmaz. Tehlikeli bir yolmuyum gidilmez...
Gönderen: Maviş Eklenme Tarihi:09/05/2014


Yüreğinle Gel Sevgilim.. Yüreğim Senin.. Ve orda yerin..
Gönderen: Esra Eklenme Tarihi:09/05/2014

Şunu çok iyi bil! Dönmemek üzere gidiyorum dersen. Bir daha asla sevmemek üzere ve hatta nefret edercesine, unuturum!
Gönderen: Angel Eklenme Tarihi:08/05/2014

Ağır ağır seviyorum, sindire sindire! Bir gün gidersen eğer tadını unutmayayım diye.
Gönderen: Buse Eklenme Tarihi:06/05/2014

Bende Bilirdim Başkaѕını Sevmeyi, Ama Kalbim Tek Sende Kaldı Be Sevgili... "KURAN"da Geçtiği Gibi ; "Helalin Varken, Harama El Uzatma" Miѕali..
Gönderen: Erkan Eklenme Tarihi:02/05/2014

Kızıyorum, kıskanıyorum, küsüyorum, naz yapıyorum ama tırnağın taşa değse; iyi ol diye ömrümden verecek kadar çok seviyorum seni.
Gönderen: Taner Eklenme Tarihi:02/05/2014

qÜlÜ sEvMeK DiKeNiYlE aVuÇlAmAkTıR... kAn İçiNdE KaLsAdA yÜrEqİnLe SaRmAkTıR......
Gönderen: NhT DqN Eklenme Tarihi:01/05/2014

Karanlık sokaklar kör sağır dilsiz Sen gittin gideli SEVGILI.
Gönderen: Cansu Eklenme Tarihi:30/04/2014

Sevgili sende YAŞAYIP sende ÖLMEK istiyorum...
Gönderen: KüBRaa Eklenme Tarihi:29/04/2014

Adın dilimde bir şiir, Gözlerin gördüğüm en güzel şehir Sevgili..
Gönderen: ECE Eklenme Tarihi:27/04/2014

Beni üzme ; bugün toprağımı öpersin yarın ise mezarımı...
Gönderen: sibel ceren Eklenme Tarihi:27/04/2014

Ben sana her baktığımda gözlerindeki ışıltıdan kendimi kaybederdim, değil ki gülüşüne ölmemek.
Gönderen: ALACALI Eklenme Tarihi:24/04/2014

ne yani papatyada bir yaprak daha olsa sevecekmiydin beni...
Gönderen: ayşe şahin Eklenme Tarihi:23/04/2014
Ey sevgili ! kalpte trafik varsa yollar kapalı olur.
Gönderen: ALACALI Eklenme Tarihi:21/04/2014

Eğer Yalnızlığın Ayazında Titriyorsa YÜREĞİN, YÜREĞİNİ al ve Gel SEVGİLİ... Gecenin en Suskun Saatlerinde Paylaşırız Sessizliği... Anlatır GÖZLERİN, İncinen RUHUN Kimsesizliğini...Yıldızlar Kayarken Tüm Dileklerimi Unuturum GÖZLERİNDE...Hüzünlerimize Meze Olur Tüm Şarkılar... SEN bir Kere Çal Yeter KALBİMİN Kapısını... İÇİMİN en Derin Köşesinde AĞIRLARIM SENİ.
Gönderen: KüBRaa Eklenme Tarihi:20/04/2014

Hayatıma girmek istersen de, çıkmak istersen de kapım açık. Yeter ki kapıda durup yolu kapatma.
Gönderen: serhat kolaç Eklenme Tarihi:17/04/2014

Her gece senin içim kurduğum o hayallerde saklı mahçup bir insanken ben , nasıl olabiliyorda çekip gitmek geliyor içinden ?
Gönderen: AslındaBen... Eklenme Tarihi:16/04/2014

Üşüdüysen söyle sevgilim, bir kat daha seveyim seni...
Gönderen: Ayça Eklenme Tarihi:13/04/2014

Sen yokken bir kaç defa daha sevdim seni. Helal et.
Gönderen: Cansu Eklenme Tarihi:12/04/2014

Sen ne kadar kalsan da, geliyorsun benimle, Ben ne kadar gitsem de, kalıyorum seninle.
Gönderen: Berna Eklenme Tarihi:09/04/2014

İlk Defa Gittiğim Bir Şehir Gibisin Sevgili... Önce Bir Yabancılık, Sonra Bir Alışkanlık, Sonrada Bağımlılık Yaratıyorsun... Ve; Ben Sana Ait Olmadığım Halde Memleketim Gibi Seviyorum Seni...
Gönderen: Elifnur Eklenme Tarihi:08/04/2014

Gözümü bağlayıp atsalar sırtımdan itip, yine senin yanına düşerim "yer çekimi" değil "yar çekimi"..
Gönderen: gökalp Eklenme Tarihi:07/04/2014

Durma. Bende eksik olan ne varsa sende olanlarla tamamla!
Gönderen: Melissa Eklenme Tarihi:07/04/2014

Ve sen yine, Dünyadaki her şeyden açık ara öndesin içimde..
Gönderen: Ercan Eklenme Tarihi:06/04/2014

Sana yazdığım şiir yarım kalacak. Boynu bükük kalacak tüm sözcüklerim. Sana olan sevgimi kalem duyacak, Kağıt bilmeyecek canım sevdiğim.
Gönderen: Esra Eklenme Tarihi:06/04/2014

Yorum Gönder

0 Yorumlar

Duygularınızı Sözlerle İfade Edin - Sözlerin Kalbi