Hem anasız hem babasız kaldım ağlarım

Hem anasız hem babasız kaldım ağlarım

Yüce dağların başı dumanlı anam dumanlı
Yanar yüreğim kaybettim ben nazlı cananı
Ah işte içimde dinmeyen bir sizi babamı
Hem anasız hem babasız kaldım ağlarım

Hastane köşesi olur gece bu kadar soğuk
Ağlamış gözler yine anam bakışlar donuk
Görmemişti baba günü zaten bağrım yanık
can gitmişti şimdide canan gitti ağlarım

Ağlıyorum dinmiyor içimde hasretin ateşi
mevlam bana da verdi kanser denen illeti
Duyulmayacak artık biliyorum anam in sesi
Cefakar çilekeş sürmeli anam gitti ağlarım

Oy zalim gurbet oy derinden sarstın bedeni
Aldın yanına mevlam emanetini bu nedeni
Kabrin gül bahçesi olsun nur dolsun ebedi
saçını süpürge eden yiğit yar gitti ağlarım

AYDINÖZ Mustafa 2017




Yorum Gönder

0 Yorumlar

Duygularınızı Sözlerle İfade Edin - Sözlerin Kalbi