Cemal Süreya Sözleri ve Alıntıları

Cemal Süreya Sözleri ve Alıntıları

"Hayat kısa, kuşlar uçuyor.
"Yalnız bir operatör gibiyim; açıyorum, kapıyorum, bekliyorum."
"Özledim, söyleyeceklerim bu kadar, ne eksik ne fazla."
"Seni sevdim. Duvardaki ‘resim' olsan, elbisemi çizerdim üzerine."
"Bir kapı önünde otururduk. Sıkıntıdan canımızın çıkmasını beklerdik."
"Güzel kadınların tarih boyunca hep hüznü yaşadığına inanırım."
"Bir başkaldırı bu belki de. Sevdikçe yeniliyorum kendimi."
"Aşk da unutuluyor bir süre sonra. Her şey gibi."
"Ne kadar az şey biliyorum, bunu biliyorum işte."
"Bir gün bir rüzgar esecek ve eksik kalan her şeyi tamamlayacak."
"Bir kadını ortadan ikiye böl; yarısı annedir, yarısı çocuk, yarısı sevgili, yarısı aşk."
"Yalnızlık paylaşılmaz, paylaşılsa yalnızlık olmaz."
"Seninle bir sokak kedisi gibi sokağa çıkmak istiyorum. Ne bir derdimiz olsun, ne de bir sıkıntımız."
"Keşke bir su olsaydım da, aktığım yerden geri dönebilseydim."
"Bir insanı sevmekle başlar her şey."
Bu alıntılar, Cemal Süreya’nın aşk, yalnızlık, hayat ve insanlık üzerine derin düşüncelerini yansıtır.
"Sevda, en çok bana yakışıyor."
"Elmanın yarısı, senin yarın; yarısı, benim yarım."
"Her ölüm erken ölümdür. Bütün ölümler acı verir, ama en çok erken geleni."
"Bir kadını ortadan ikiye böl; yarısı annedir, yarısı çocuk."
"Acı çekmek özgürlükse, özgürüz ikimiz de."
"Hadi gel! Bütün şiirleri yırtalım, her şeyi en baştan yaşayalım."
"Aşk, bir kişiyi aramaktır. Bir ömür boyu."
"Yüreğim seni çok sevdi, sevmekten öte bir şey bu."
"Üzülme, ayrılık da sevdaya dahil, çünkü ayrılanlar hala sevgili."
"Bir insanın bir insana verebileceği en güzel hediye, ona ayırabileceği zamandır."
"Bir kenti sevmek, o kentte yaşayan birini sevmekle başlar."
"Güvenme bana! İyi günümdeyim. Sana her şeyimi verebilirim."
"Bir insanı bir insana, nasıl anlatırsın ki? Hep eksik, hep yarım."
"Güzel olan sevgiler değil, sadık kalan sevgililer."
"Seninle yaşlanmak istiyorum. Pencere önünde çay içerken, saçlarının beyazına dokunmak istiyorum."
"Öyle bir yerdeyim ki, ne karanlıklara gömülebiliyorum, ne de aydınlığa çıkabiliyorum."
"Kuşlar toplanmış göçüyorlar, keşke yalnız bunun için sevseydim seni."
"Yalnızlığım, sigara dumanı gibi. Her an dağılıyor, her an yeniden toparlanıyor."
"Bir insanın bakışı, onun kalbinin aynasıdır.
"

Yorum Gönder

0 Yorumlar

Duygularınızı Sözlerle İfade Edin - Sözlerin Kalbi