Kıza, Sevgiliye, Nişanlına, Sözlüne, Aşk İlanı, Sevdiğim Kıza Aşk İlanı

Hayatınızda bulunan, onun için bazı şeylerden fedakarlık yapıp ve vazgeçip tercih ettiğiniz, her gece uykuya dalmadan önce aklınızdan çıkmayan o kişi için güzel aşk ilanları.

aşkilanısozlerinkalbi



Bir kız için aşk ilanı



Gerçekten mutlu olmanın ne demek olduğunu ve sevgisiz gerçek hayatın olmadığını ancak seninle anladım. Dakikada 61 saniye düşündüğüm sensin ... Sana hayranlık duyuyorum güzelim! ! ♥

Seninle mutlu hissediyorum Buluşmamızın ilk saniyesinden itibaren sana aşık oldum ve görünüşe göre seni sevmekten vazgeçemiyorum. Her zaman yanında olmak, seni korumak, sevmek istiyorum. Seninle dünya renkli ve parlak olur, kalbimi kendinle doldurdun ve şimdi sadece sana ait. ♥ ♥ 

Bana öyle geliyor ki, hayatım boyunca beklediğim ruh eşimle tam olarak tanıştım. Gülüşün, gülüşün, her gece rüya görüyorum. Etrafta yokken kendime yer bulamıyorum. Hep seninle olmak istiyorum Seni tüm ruhumla ve tüm kalbimle seviyorum. ♥

Sensiz mutluluğu göremiyorum bebeğim!
Söylemek istiyorum - ve beni duyuyorsun!
Sen güzelsin ve eşsizsin,
Ve her zamanki gibi, eşsizsin,
Sonuçta, seni yalnız seviyorum!
Sadece gözlerinde boğuluyorum! ondört 

Seni tüm kalbimle seviyorum, sana tüm vücudumla tapıyorum, sana tüm ruhumla tapıyorum ve kimse seninle asla karşılaştıramaz, sen teksin! Sen benim için en güzel, nazik, şefkatli ve çılgınca arzulansın  ♥


 
Seni gördüğümde -
ruhum daha sıcak!
Güneş daha parlak, ses daha yüksek,
Kalp için daha eğlenceli.
Her gün
gözlerinin içine bakmak,
seninle yalnız olmak,
ay ışığında öpmek istiyorum .
Seni çok seviyorum
Mutlu ol diyorum! 
Benimle Olur musun ! ♥ ♥ ♥

Senin gibi bir kızı çok bekledim - şefkatli, güzel, nazik, zeki! Liste sonsuz. Hayatımda tanıştığım tek kişi sensin. Her zaman birlikte olmak istediğim tek kişi sensin! ♥


Sen benim kaderimdeki tek kişisin,
düşüncelerde ve sözlerde.
Ve seni her zaman
rüyalarımda görmek istiyorum .
Benim için sen güneşin ışığısın,
benim küçük yıldızım,
Ve sana elbette söyleyeceğim -
Seni çok seviyorum! 

Seni çok seviyorum!
İlk tanıştığımda -
gözlerinin havuzuna girdim.
Sen güzelsin, daha
iyisin, Bütün dünya bilsin, güzelsin,
benimle,
Ve başka birine ihtiyacım yok! 


Bazen hayatta farklı
şeyler
olur , Aşk hızlı ve beklenmedik bir şekilde gelir, Şimdi seninle olmaktan mutluyum -
En güzel ve uzun zamandır beklenen! 


Sen iyisin, hafifsin, zekisin -
Değerlerin sayılamaz,
Sen her zaman benim sevgilimsin,
Sadece bir kelime ve seni düşündüm! 



Benim için tatlı bir rüya gibisin
, hem sevgine hem de güzelliğe
sahipsin, Çok iyisin
Yüz, figür ve ruh.
Bulmadığınız gibi, bulamayın -
En azından karayı alın ve baypas edin.
Böylece şunu bitirebiliriz -
sadece seninle mutlu olabilirim! 



Sana itiraf etmek
istiyorum, seni deli gibi seviyorum,
ruhumu ısıtıyorsun, Seninle
güzel bir rüyadayım!
Ve kimseden daha iyi kimse
yok ve hiçbir şeye ihtiyacım yok,
sadece seninle olmak istiyorum,
sevgilimle, canım! 

Seni çok seviyorum,
gece gündüz seni düşünüyorum!
Ve sensiz kalbimi kaybediyorum
Üzüntü, özledim ve esniyorum ...
Lütfen sevgini
ver, kanımızı heyecanlandırsın! 



Çok sevdiğimi itiraf ediyorum seni
görmek istiyorum,
Akşamları yürüyün.
Sesini duymak istiyorum
, sözlerine sevin. 



Her zaman, her gün şenlik havasındayım .
Ve gökyüzü bile görünüyor,
Sanki daha eğlenceli. 



Manken olarak kız
Sevgili yıldızım,
berrak güneşim,
En zeki kız
Ve her zamanki gibi güzel!
Sana duyduğum sevgiyle yanıyorum,
artık sessiz kalamam,
sana itiraf etmek istiyorum -
Seni çılgınca sevdiğimi! 



Seni deli gibi seviyorum! Senin için her şeyi vereceğim, sen benim için bütün dünyasın, sen benim bütün hayatımsın, seninle mutluyum ve gerçekten hep birlikte olmamızı istiyorum!


Hayatta olabilecek en iyi sensin
Seninle mutlu hissediyorum
Ve içtenlikle seveceğime söz veriyorum,
Her gün ve yenilenmiş bir enerji ile


Seni bütün kalbimle seviyorum!
Her zaman benimle olmanı istiyorum,
Ve mutluluğun kapısını açacağız,
Kaderin bizi bir araya getirmesi hiçbir şey için değil!


Meleğim , her zaman böyle ol -
Güvenilir, nazik ve basit,
seni öpmek istiyorum , Seninle
mutluluğu buldum ,
Sonuçta, tek harikasın,
Dünyanın en büyüleyici! 


Bir kız için aşk ilanı
Nazik, tatlı, güzel, olağanüstü benim! Sensiz çok acı çektiğimi daha önce itiraf etmek istiyorum!
Gençlik ve iyimserlik
Sen delice iyisin, sana nefes almıyorum ve hemen söylemek istiyorum 
- lütfen benim ol

Canım , sen idealsin!
Her şeyden övgüsün!
Ruhun güzel -
bunu sevgiyle söylüyorum! 

Sen benim tarafımdan en güzel, nazik, şefkatli ve sevgili sensin! Sana hayranım canım! 



Bu dünyadaki en mutlu kız olmanı ve her zaman gülümsemeni istiyorum! 


Aşık, her şeyin yarısı değildir -
ya çok seversiniz ya da sevmezsiniz.
Sana aşkımı itiraf etmeye hazırım
ve bunu tüm dünyanın bilmesine izin ver! 



Seni düşündüğümde yüzümde bir gülümseme belirdi. Saçını koklamak, parlayan gözlerine bakmak, dudaklarına dokunmak, kalbinin atışını hissetmek istiyorum. Seni seviyorum.




 
Bir peri masalı gibisin,
Gösterişli, hayatıma girmişsin ...
Ve korkmadan itiraf ediyorum,
Seni çok seviyorum! 


Seninle her gün benim için en mutlu, en neşe dolu. Gerçekten mutlu olmanı istiyorum, sen benim tek, eşsiz, en pozitif ve şefkatlisin! 

Aşkta yarım tonlar olamaz,
ya çok seviyorsun ya da sevmiyorsun ...
Sana aşkımı itiraf etmeye hazırım
ve bunu tüm dünyanın bilmesine izin ver! 
Seni seviyorum ♥ 

Senin için sadece hayatta olabilecek, onsuz yaşayamayacağın, ancak var olabileceğin en büyük ve aynı zamanda çok şefkatli bir duygu hissediyorum ... Tabii ki bu Aşk!




Senin gibi bir kızla hiç tanışmadım! Senin için deli oluyorum, benim ölümcül! 




Ne olursa olsun. Ne yaptığın önemli değil. Ne yaptığın önemli değil. Seni her zaman seveceğim. 


Sevgili yıldızım,
berrak güneşim!
Hayatımın anlamı
Ve her zamanki gibi
senin için sevgiyle yanıyorum
, dünyadaki her şeyi vereceğim!



Sen benim için kaderin en harika armağanısın. Tatlı, nazik ve dünyadaki en güzel kız, seni seviyorum ve her zaman sadece seninle olmak istiyorum. Her zaman neşeli, ışıltılı ol ve her şeyde şanslı olabilirsin canım!



Sensiz hala acı çektiğimi daha önce itiraf etmek istiyorum !
Narin, tatlı, güzel,
benim olağanüstü prensesim , benimle ol




Ve kimseden daha iyi kimse yok,
Ve hiçbir şeye ihtiyacım yok,
sadece seninle olmak istiyorum,
En sevgili ve sevgili! 


İlk ve Son Aşkımsın, 


Gülüşüne, gözlerine, çınlayan gülüşüne delicesine aşığım. Beni güzelliğinizle büyülüyorsunuz. Canım, nazik, nazik, her zaman mutlu ol! 

Seni seviyorum ve bunun hakkında tüm dünyaya haykırmaya hazırım. Hayalleriniz gerçekleşsin, şans size gülümseyebilir ve kader her zaman olumlu olacaktır. 

Sen bu dünyada benim için en sevgili kişisin! Seni seviyorum. 

Bütün dünyanın seni sevdiğimi bilmesini istiyorum! Gülümse lütfen! Çok güzel bir gülüşün var! Onu gördüğümde mutlu oluyorum. Tanıştığımız ilk günden beri seni çok seviyorum! 

Aşktan daha parlak ve güçlü bir his var mı? Senin yanında, harika olanım, aşktan daha önemli bir şey olmadığını anladım. Hayatımda göründün ve her şey farklı oldu. Mükemmelsin. Seni seviyorum!



Senin güzelliğinden kalbim çarptı!
Seni seviyorum ve sana tüm sevgiyi veriyorum! 


Seni seviyorum, hayranım,
sana deli gibi mutluyum, böyle
aşık olabileceğini düşünmemiştim.
Seninle mutlu olmak istiyorum
ve sensiz gülümsemem çok zor.




Sana yıldızlar vermek istiyorum,
Ve çiçekler veriyorum ...
Hayatımda bir mutluluk
var , 
Ve sadece bir aşk var 
sadece sen!



Bir kız için aşk ilanı
Scarlett Johansson
Sen benim kader hediyemsin, dünyanın en tatlısı. Mutlu olduğun anlarda ben mutlu oluyorum. 1



Her zaman seninle olmak istiyorum Seni her gün memnun etmeye hazırım! Benden% 100 emin ol, sadece sana ihtiyacım var! 




En sevdiğim kedi yavrusu, seni deli gibi seviyorum! Senin için her şeyi vereceğim, sen benim için bütün dünyasın, sen benim hayatımsın, seninle mutluyum. İlişkimizi takdir ediyorum ve sana değer veriyorum, senin ve benim her zaman birlikte olmamızı istiyorum, bir an için ayrı değil, güneşim. Seni seviyorum! 



Sana itiraf etmek
istiyorum, seni deli gibi seviyorum,
ruhumu ısıtıyorsun, Seninle
güzel bir rüyadayım!



Kızım, senin için inanılmaz derecede harika ve gerçekten harika bir duygu hissediyorum, onsuz bir insan yaşamıyor, ama basitçe var - bu aşk. Sen benim için her şeysin ve daha da fazlası - yaşadığım sensin. Seni seviyorum ve seni her zaman seveceğim!




İlkbahar gökyüzünde bir güneş ışını gibi görünüyorsun, çimenlerin arasında narin kokulu bir çiçek gibi, ağaçlarda titreyen şarkı söyleyen bir kuş gibi ... Çok güzelsin! Sana olan hislerim dünyanın en güçlüsüdür! 




 
Dünyadaki en mutlu insan benim çünkü seninle tanıştım sevgilim. Benim için dünyadaki en önemli kişi oldun. Sana her gün daha çok aşık oluyorum, seninle geçirdiğim her dakika benim için bir ödül gibi. 





Sen dünyadaki en tatlı kızsın Sen bir prensessin, gerçekleşen bir hayalsin. Her zaman neşeli ol, gülümse, mutlu ol! Seni seviyorum ve kalbim senin düşüncesinde mutlulukla şarkı söylüyor! 




Seni çok seviyorum ruhu, kalbi, bedeni ve her hücreyi. Benim için dünyada en çok arzu edilen sensin! 




Sen dünyanın en iyisisin, beni ilk buluşmadan büyüledin. Asla üzülmemeniz için aşkım hakkında bağırmak istiyorum. Seviyorum ve kalbim senin düşüncesinde duruyor canım!





Seninle tamamen farklı bir insan oluyorum. Seni olduğun için sevdim Ve ben hep seni seveceğim. Sen benim servetimsin, neşemsin, mutluluğumsun. 



Sen bana ilham veriyorsun Senin kadar mutlu olduğuma sevindim!



Her zaman yanında olmak istiyorum, size hayatın en güzel anlarını yaşatmak istiyorum. Seni çok seviyorum ve daha sık gülmeni ve mutlu olmanı istiyorum. Gülüşünüz etrafındaki her şeyi neşeyle aydınlatır ve güneşin daha da parlak olmasını sağlar! 




Seni tüm hayatım boyunca sevmek istiyorum,
Sadece senin yaratman için.
Sen mükemmelliğin ta kendisisin, idealim,
uzun zamandır aradığın gibi! 




Seni delice seviyorum ve duygularımda hiç şüphem yok! Sana çok değer veriyorum Sen bu dünyada benim için en sevgili kişisin!




Şimdi seninle olduğum için, seni sevdiğim için mutluyum ve günlerimin sonuna kadar seninle olmak istiyorum. Hayatımın anlamı oldun, seni çok seviyorum. Hiç böyle bir duyguyu yaşamadım. Seninle geçirdiğim her andan zevk alıyorum. 


Kalbimi kazandın, olduğun için mutluyum ve duygularımın sınırı yok. Seni gördüğümde başka hiçbir şeye ihtiyacım yok. Seni görmediğim o günlerde bile yine de mutluyum çünkü tekrar görüşeceğimizi biliyorum. Seni herşeyden çok seviyorum! 




Senin için hiç kimse için hissetmediğimi hissediyorum. Sevgiyi hissediyorum ve her zaman bizimle olacağını umuyorum! 


Canım, dünyadaki en iyi kız! Seninle tanışmam son zamanlarda başıma gelen en iyi şey, seninle tanıştığım kadere minnettarım. Seni tanımadan nasıl yaşardım hayal bile edemiyorum. Seni seviyorum. 



Sen benim gece yıldızımsın
Sabah güneşim!
İleride her şey süper olacak!
Seni delice seviyorum! 




Kaderim olduğuna inanıyorum, seni seviyorum. İlişkimizin güçlenmesini ve güçlenmesini istiyorum. Seni sevdiğimi itiraf etmek istiyorum güzelim!



Hayatımın anlamı oldun, bu kadar sevebileceğini hiç düşünmemiştim. Tanıştığımızdan beri, sensiz bir gün yaşayamam, dünyanın en güzel kızım! Sen mükemmel ve eşsizsin! 





Bir kıza itiraflar
Seni yakında görmek istiyorum, aşkımla ısıtmak istiyorum! Biliyorsun sensiz hayatım tamamen boş! 



Sen en iyisisin ve senin dışında kimseye ihtiyacım yok. Sonsuza dek seninle olmak istiyorum. Gözlerinin içine bakmak, elini tutmak, öpmek ve seni ne kadar sevdiğimi söylemek. Her gün duygularım daha güçlü ve sensiz olmak daha zor, çünkü hayatım sadece sen etrafındayken anlam kazanıyor. Sonsuza kadar kalbimdesin. 



Kaderime buluştuğum için teşekkür ederim! Sen benim meleğimsin tatlım, sen benim hayatımsın, tüm kelimeler seni tek başına tarif etmek veya karşılaştırmak için yeterli değil - yani tek ve tek. Seni seviyorum sevgilim    

Kalbimi benden çaldın, şimdi sana ait. Bana aşkını verdin ve beni sevdiğin sürece mutluyum. dokuz 

Seni seviyorum! Mutlu ol, her zaman orada ol! 

Sen benim hayallerimin kızısın Seni soluyorum, tapıyorum sana Dünyada benden daha mutlu kimse yok, çünkü senin yanında - benim arzuladığım ve sadece bir tane. Nazik bir melek sizi her zaman korusun ve aşkımız sadece daha güçlü hale gelir! 

 
Sen benim yolumu aydınlatan berrak yıldızımsın. Sen benim güneşimsin, bu bana sıcaklık ışınları veriyor, sen benim aşkımsın, sonsuza dek kalbime yerleşmiş ve onun daha hızlı atmasını sağlıyor. 

Her gün size sadece hoş izlenimler versin, şans her şeyde size gülümseyebilir. Her zaman güzel, nazik, nazik, şefkatli olun. Nazik bir melek seni korusun ve aşkım bir tılsım olacak.

Yorum Gönder

0 Yorumlar

Duygularınızı Sözlerle İfade Edin - Sözlerin Kalbi