Güzel Sözler 2020

Güzel Sözler 2020


 

Bir kıza eritecek bir şey söylemek ister misin? Nasıl ve neden yapılacağına bir başlangıç ​​yapalım. Zaten bir yerlerde duyduğunuz gibi - kızlar kulaklarına bayılır. Erkeklerin iltifat etmesinden hoşlanırlar. Ve bir erkekle bir kız arasındaki ilişkide ne kadar çok aşk varsa, aşıkların birbirlerine en az dikkat işaretleri o kadar değerli olur. 2020 güzel sözler, 2020,  2020 anlamlı sözler, 2020 Laf sokucu sözler, pek güzel sözler







Kız arkadaşınıza nazik, güzel sözler, hoş ve sozlerinkalbi2020guzelsozlerşefkatli iltifatlar sadece zaman zaman söylenmelidir. Ona sadece güç ve zaman, para ve enerji ile değil, aynı zamanda kelimelerle, başarılarının yüksek bir değerlendirmesiyle de yatırım yapmak gerekiyor - böylece sizin için daha iyi olmak istiyor.




Sevgili kızınıza kendi sözlerinizle en hoş güzel sözler - gözyaşlarına karşı hassas, sıcak, tatlı, şefkatli, sevgi dolu, kadınların sevdiği - böylece ersin:




Kız arkadaşına kendi sözlerinle güzel sözler - sevdiklerine sıcak sözler




Senin için - olumlu ve sevgini yansıtan duyguların ifadesiyle kız arkadaşına güzel sözler.


Bakışın tatlı tadı, zihnimi, yükselmek istemediğim bir nakavt içine gönderiyor ...

O kadar güzel gülümsedin ki nereye gittiğimi unuttum.

Hayatım, hayatıma girdiğinde verdiğin uçuşu bir saniye bile unutmadım.

En az bir dakika seninle olmak sensiz sonsuzluktan daha değerlidir!

İnanılmaz güzelsin, güzelliğin klasik müzikle ruhuma dökülüyor ...

Tanrı sizden daha güzel bir şey yarattıysa, onu kendisine bıraktı.

Güzel kız

Bir kız için en hoş sözler


Saçın, dudakların ... Çok güzelsin! Sonuçta, kalbim Aşk Tanrısının okuna tabi ...

Görünüşe göre nezaket güzel ellerinizde yoğunlaşıyor: dokunuşunuz sizi sıcak ve rahat ettiriyor.

Dünya bana en parlak gözleri, nazik yanakları ve inanılmaz derecede güzel bir gülümsemeyi verdiği için ne kadar mutluyum!

Kız için güzel sözler ve iyilikler
Böyle sözlerin yürekten geldiği romantik anlar vardır ve içtenlikle söylemek istersiniz. Kendinizi geride tutmayın. Sonuçta, bir ilişkideki duyguların açıklığı çok çekicidir. Ne zaman hoş sözler kullanıyorsun? Kızı iltifatlarla boğmayın, aksi takdirde onun için değeri kaybolur. Evet ve sizi bir aptal olarak algılayabilir, özellikle de henüz çok aşina değilseniz.

sozlerinkalbi2020guzelsozler
 
% 85 güzelsin - gerisini görmedim.

Bu gün bitmeseydi daha iyi olurdu, seninle çok güzel!

Son gül ölene kadar seni seveceğim.

Gözlerinizin, dudaklarınızın, saçlarınızın birleşimi mükemmel. Sen dişinin altın oranısın ...

Ölüm bizi ayırana kadar seni seveceğim ve sonra biraz daha ...

Benim gibi biri nasıl oldu da senin gibi bir prensesle kendini buldu?

Gözlerin, her gece görmek istediğin ... harika bir rüya gibi ...

Genç yaşınıza rağmen, inanılmaz derecede zeki ve mantıklısınız ve bu övgüye değer!

Sevimli kız

Merhamet kız

Hayatım boyunca gözlerinin içine bakmak istiyorum!

Böyle güzel bir kızın güzel bir numarası olmalı!

Güzel bir kıza güzel sözler
Övgü, insanlara olumlu ve iyi bir ruh hali veren sözlerdir. Hem erkekler hem de kadınlar tarafından eşit derecede seviliyorlar. Güzel sözler, rasgele söylenirse veya izin verilenden daha fazla mizahla söylenirse, seçilen kişiyi memnun etmeyecektir. Öte yandan, beyefendinin konuşmasına argo kelimeler veya uygar olmayan ifadeler serpiştirildiğinde, kulağa hoş gelen bir ses bile kızın kulağını kesecektir.

Bir kıza güzel olduğunu söylemek ne kadar güzel?


 
Kalbimde kimseye yer yok, çünkü kalbimde sadece sen varsın!

Sen dünyadaki en güzel kızsın, beni deli ediyorsun.

Bir yaz gecesi rüyası gibisin - seninle olmak o kadar güzel ki uyanmak istemiyorsun!

Beni cennetten aradılar ve en güzel meleğin onlardan kaçtığını söylediler, ama ben seni ele vermedim ...

Görüntünüz büyüleyici bir nilüfer çiçeğiyle karşılaştırılabilir, aynı derecede güzel, güzel ve hassassınız.

Sen eşsiz bir kadınsın - çekiciliğinin sırrı neredeyse hiç açığa çıkmayacak!

Güzel bir figür, büyüleyici bir görünüm, parlak bir zihin, güneşli bir gülümseme - hepsi bu!

Beni güzelliğinizle tutukladınız ve kalbinizin esareti altında ömür boyu hapis cezası çekmekten mutluluk duyarım.

Bilirsin, genellikle sokakta birbirimizi tanımıyorum, iyi yetiştirilmiyorum ama seni gördüğümde güzelliğine şaşırdım ve yardım edemedim ama geldim.

Çatıya düşer, gök gürültüsü kükrer, dolu yağar ... Ve pencerenin yanında oturup düşünüyorum, yanımda en büyüleyici görünüm ne mutluluk!
sozlerinkalbi2020guzelsozler
Bugün seni ilk kez görüyorum, ama görünüşe göre seni sonsuza dek tanıyorum! Güzelsin!

Seni doğumdan önce bile kesin olarak tanıyordum, hala bedensiz ruhlar olduğumuzda seni sevdim ve seni sonsuza kadar seveceğim, çünkü biz bir bütünüz.

Gülüşünüz bir yaz güneş ışını gibidir ... Aynı anda ısıtır ve göz kamaştırır!

Gözlerime bak ve beni bulacaksın, kalbime bakacaksın ve kendini bulacaksın.

Gök fırtınalı ve yağmur yağdığında seni hatırlıyorum. ve hemen kalbimde kelebekler uçuyor, güneş parlıyor.

Bir kız için en güzel sözler
Sevgili kızınıza aşk hakkında güzel, hoş ve şefkatli sözler söylemek istiyor ama kelimeleri bulamıyorsanız iltifatlar yardımınıza gelecektir! Senin için - olumlu ve sevgini yansıtan duyguların ifadesiyle kız arkadaşına güzel sözler.

Kız arkadaşınıza her gün nazik, hoş ve güzel sözler söylenmesi gerekiyor, aşağıdaki iltifatlar herhangi bir erkeğin kelime dağarcığını çeşitlendirecek ve ayrıca kendi sözlerinizle kendi güzel iltifatlarınızı ortaya çıkarmanıza yardımcı olacaktır.


 
Ruhumda bir ateş yarattın ve kalbimde aşk hüküm sürmeye başladı!

Binlerce iltifatım, taklit edilemezsin!

Sana tutunabilir miyim yoksa bacakların güzelliğinden ayrılır.

Havalı kız

Bir kız için harika sözler

Sen bütün dünyaya layıksın ama sana veremem. Bu nedenle, size bir sonraki en iyi hediyeyi vereceğim ... benim dünyam.

Seninle ilgili her şey harika, neye daha fazla dikkat edeceğimi bile bilmiyorum!

Gerçekte hissetmesem de, dudakların dünyanın en tatlısı gibi görünüyor!

En güzel yerin kirli.

Güzelliğin için deli oluyorum! Dudakların, gözlerin ... Onlara sonsuza dek bakardım!

Bir gün kendimi yalnızlığın kavşağında bulmasaydım, asla bu kadar büyüleyici gözlerde boğulamazdım!
Öpücüğün, boğucu kum tepelerinin arasında bir yudum su ... Çok hoş, ama yine de yeterli değil!

Teninin kadifesi gül yaprakları gibi ...

Teninin kadifesi gül yaprakları gibi ...

Sevgili kızım, hiçbir şey ummuyorum, ama güzelliğinin bana bu dünyanın en önemli dekorasyonu gibi göründüğünü bilmeni istiyorum!

Çok güvenilir bir arkadaşsın, devlet sırları konusunda bile güvenilebilirsin!

Seni seviyorum.

Hayatımda hiç bu kadar parlak, sevecen ve aynı zamanda çekici bir kızla tanışamadım!

En nefis çiçeklerden oluşan bir buket gibisiniz ... Bir duygu denizine neden oluyorsunuz ve her şey mutluluğun eşiğinde!

Saçınızı mikroskop altında inceledim ve DNA iplikleri arasında "güzellik" kelimesini okudum!

Seni dünden daha çok seviyorum, ama yarından daha az.

Bazen küçük bir kız gibi ciddi değilsin ve bunu seviyorum. Sonuçta, o zaman da çocuk olabilir ve biraz dalga geçebilirsin

Bir elimi tutarsan bütün dünyayı fethedebilirim.
Sesin tatlı bir zehir gibi, seni her seferinde daha çok dinlemek istediğimde!

Kız arkadaşın için en güzel sözler
Bir kıza aşkını kendi sözlerinle itiraf etmek ne kadar güzel? Burada gerçek% 100 gözyaşlarına itiraf bulacaksınız. Birinin ihtişamı için nazik sözler, ilişkinizin senfonisine yeni notlar getirecek.


 
Gözlerin çölde bir okyanus gibi, hem boğuluyor hem de ısı atıyor ...

Sevecen gülüşün beni dengemi bozuyor!

Gözlerinin içine her baktığımda, tekrar tekrar aşık oluyorum.

Muhtemelen bu kadar harika görünmek için çok çaba harcadınız: bu yüzden ona aşık oldum.

Bir fotoğrafın 1000 kelimeyle dolu olduğunu söylüyorlar, ama senin fotoğrafında sadece üç tane görüyorum: Ben .. seviyorum .. seni ..

Sevecen kız

Hoşlanan bir kıza güzel sözler

Zaman seni değiştirdi ve not edeceğim, daha iyisi için!

Ne kadar narin tırnaklar ... Söylesene, onları bu kadar güzel tutmayı nasıl başarıyorsun?

Bana öyle geliyor ki çok şey yapabilirsin, hatta güzelliğinle dünyayı kurtarabilirsin!

Filmlerde rol alabilirsin, bir masalın kahramanı olabilirsin ve sana hayatımdaki ana rolü verebilirim!

Bir keresinde bir kayan yıldız için aşkımla tanışmak istediğimi diledim. Ve burada seninle olmak, dileklerin gerçekleştiğini anlıyorum.

Bu kıyafet size çok yakışıyor, sanki sadece sizin için dikilmiş gibi!

Yıllar geçtikçe, şarap gibisiniz, daha güzel, daha zengin ve daha değerli oluyorsunuz!

O kadar akıllısın ki dahi denilebilirsin!

Kalbimin çarpması senin ismini atıyor.

Okyanus kıyısındaki bir deniz feneri gibi gözlerinizin yeşil rengi tüm bilincimin tonunu yükseltiyor ...

Dudaklarınızın inanılmaz tadı bana birkaç yudum Chablis'i hatırlattı ... Eşsiz!

Hoşlanan bir kız için güzel sözler
Kibar sözler sevdiğin kıza iltifattır. Kıza hayranlık dolu sözler!


 
Kristal bir bardakta yarı kuru bir kırmızı gibisin ... Çok nazik, oynak, sert bir ruh ve aynı zamanda paha biçilemez!

Bakışların sarımsı bir nektar gibi ruhuma akıyor ... Ne kadar tatlı ...

Güzelsin, güneşin doğuşu gibi, her şey çok uyumlu, hassas ve inanılmaz derecede güzel!

En güzel kızların imzalarını topluyorum. Kendinizinkini koyar mısınız?

Ve meleklerin sadece cennette olduğunu kim söyledi? Bu doğru değil, çünkü yeryüzünde bir Melek görüyorum!

Yürümek ... Yürüyüşünüz hafif bir deniz meltemi gibidir ... Düşlerimde nazikçe yürüyen ...

Sesin, yumuşak bir merhem gibi, ruhumdan, ölçülemez mutluluğun derinliklerine akıyor ...

Sana sonsuza dek sarılabilirim.

Ve sen benim hayal gücümün bir ürünü olduğunu düşündün: çok güzel görünüyorsun.

Muhtemelen, kız arkadaşların seni hep kıskanıyor mu? Ve başka bir şekilde bu imkansız, çünkü her bakımdan en iyisisin!

Ona bu listeyi gösterin ve "Bütün bunları sana söylüyorum!" Deyin.

Bir kız için en hoş sözler - bir kızın güzelliği hakkında ifadeler
Kadınsı güzellik sözleri sizi neşelendirmenin en iyi yoludur. Çok yönlü olduğu için çekiciliğe çok önem verilmektedir. Ve her bir yanı sadece bu kaliteyi değil, gücünü ve kabiliyetlerini de ortaya koymaktadır. Ve bütün bunlar güzellik hakkındaki alıntılarda mükemmel bir şekilde yansıtılıyor.


 
Bu kadar güzel bir kıza kim geç kalabilir? Örneğin ben zaten buradayım!

Seni istiyorum: oh, tam da güzel bir kız gördüğümde ne söylüyorum, dilim bükülüyor.

Her kız, adresinde bir iltifat duymak ister, ancak bunu haklı olarak yalnızca siz hak edebilirsiniz!

Romantik kız

Merhamet, bir kız için hoşluk

Senin güzelliğinin ışığında kör oldum.

Minyon, narin, kadınsı ...

Seni izlemesi için bir melek gönderdim. Melek birkaç dakika sonra geri geldi ve nedenini sordum. "Melekler diğer melekleri takip etmez" dedi.

Senin gibi insanlar sayesinde, tüm dünya daha parlak ve daha nazik hale geliyor!

Neden bir kıza güzel sözler söylüyorsun? Böyle sözlerin yürekten geldiği romantik anlar vardır ve içtenlikle söylemek istersiniz. Kendinizi geride tutmayın. Sonuçta, bir ilişkideki duyguların açıklığı çok çekicidir.


Kız arkadaşınıza kendi sözlerinizle hoş ve sevgi dolu sözler nasıl söylenir? Kibar sözler sevdiğin kıza iltifattır. Kıza hayranlık dolu sözler!

Aşk hakkında söylenecek en samimi 30 söz
Aşkın tuhaf bir özelliği vardır: kelimelere dökmek zordur. Yine de cennete yükselip size en çılgın şeyleri yaptırabilir. Sevginin tüm büyüsünü kelimelerle ifade edebilen insanların olması ne büyük bir nimet - basit ve mükemmel.
Erkek ve kadın 

Aşk hakkında söylenecek en samimi 30 söz


Sevildiğin zaman sana güç verir. Aşık olduğunuzda size cesaret verir. Lao Tzu

***

Seni seçiyorum. Ve seni tekrar tekrar seçeceğim. Tereddüt yok, şüphe yok. Hep seni seçeceğim. Bilinmeyen

***

18+
Yemin ederim seni şu andan daha fazla sevemem, ama yine de biliyorum ki - yarın. Leo Christopher

***

Sevilmemek sadece bir başarısızlıktır, sevmemek bir talihsizliktir. Albert Camus

***

Aşk cıva gibidir: Onu açık avucunuzda tutabilirsiniz, ancak sıkılı bir elinizle tutamazsınız . Dorothy Parker

Sana bir dakikalığına baktım ve senin hakkında sevdiğim binlerce şey gördüm

Aşkı seçeceğime karar verdim. Nefret dayanılamayacak kadar ağır bir yük. Martin Luther King

***

Mükemmel olduğunu gördüm ve sana aşık oldum. Sonra mükemmel olmadığını gördüm ve seni daha çok sevdim. Angelita Lim

***

Kalp istediğini ister. Böyle şeylerde mantık yoktur. Biriyle tanışırsın ve aşık olursun, hepsi bu. Woody Allen

***

Aşkın ne olduğunu bilirsem, senin sayende. Hermann Hesse

***

Aşk için tek bir çare vardır - daha çok sevmek . Henry Thoreau

***

Sevmenin görevi yok. Yalnızca sevme özgürlüğü vardır ve bu özgürlük kendi içinde defalarca keşfedilebilir . Vladimir Levy

Düşünceleriniz geldiğinde, uyandığımı anlıyorum. Seninle ilgili rüyalar görünce, uykuya daldığımı anlıyorum. Seni yanımda gördüğümde yaşadığımı anlıyorum

Ve nasıl dediklerini hatırlıyor musunuz - birini sevmek Tanrı'nın yüzünü görmek demektir. Victor Hugo, Les Miserables

***

Hayatta anladığım her şeyi sadece sevdiğim için anlıyorum. Lev Tolstoy

***

"Sana ne olursa olsun, her zaman bu masada bir yerin var" diyen büyük sevginin yerini hiçbir şey alamaz. Tom Hanks

***

Kapı deliğinden aşka bakmayı bırak, kapıyı aç. Leo Christopher

***

Bu çok tehlikeli bir durum. Aslında o kadar da hoş değil. Bu kişi olmadan bir saat bile dayanamayacağın bir duruma kimin girmek istediğini bilmiyorum. Colin Firth

***

Aşk yeterli değil. Mutluluğu var ama cennet istiyor. Cenneti var - gökyüzünü istiyor. Ey aşıklar, bunların hepsi senin aşkında! Sadece bulmayı başar. Victor Hugo

***

Sevginin dokunuşu herkesi şair yapabilir. Platon

***

Hayatının geri kalanını birisiyle geçirmek istediğini anladığında, hayatının geri kalanının bir an önce başlamasını istersin. "Harry sally ile tanıştığında"

***

Seni düşündüğümü anladım ve düşüncelerimde ne kadar kaldığını hatırlamaya başladım. Sonra anladım: Seninle tanıştığımdan beri, onları asla terk etmedin. Bilinmeyen

***

Sevginin getirdiği zevk bir an sürer. Aşkın acısı ömür boyu sürer. Bette Davis

***

Sevmek, çevremizdeki ve içimizdeki binlerce engelle sürekli mücadele etmek demektir. Jean Anouil

***

Aşk delilik olmadığında, aşk da değildir. Pedro Calderon de la Barca

Tek bir kelime bizi hayatın tüm yük ve acılarından kurtarır. Bu kelime aşktır. Sofokles

Mutluluğunun bir parçası olmasanız bile, tüm istediğiniz bu kişinin mutlu olması olduğunda, bunun sevgi olduğunu bileceksiniz. Julia Roberts

***

Aşkın olduğu yerde yaşam da vardır. Mahatma Gandi

***

Tek ihtiyacın aşk. Ama biraz çikolata acıtmaz. Charles Schultz

***

Umarım size her "mutlu yolculuk" veya "iyi günler" veya "iyi geceler" dediğimde aslında sizi sevdiğimi söylüyorum. Seni o kadar çok seviyorum ki, tüm diğer kelimelerin anlamlarını çalıyor. Açık-365


Yorum Gönder

0 Yorumlar

Duygularınızı Sözlerle İfade Edin - Sözlerin Kalbi