Helal Aşk Sözleri , Dini Sözler , Sevgiliye Dini Sözler


Herkesin yari kendisine kainattır . ! 

Sevgiliye Helal Aşk Sözleri, Dini Sözler En Masum ve İçten sözler  Sözlerin Kalbi




Helal Aşk Nikahtan Sonra Başlar ! 

Avuçları Fesleğen Kokan Bir Yâri Sevmek Lazım. Elleri Harama Değen Değil , Çiçeklere Değen Bir Yâri


+ Nasıl 65 Yıl Evli Kaldınız ?
" Bizim zamanımızda bir şeyler kırıldığında çöpe atılmaz, tamir edilirdi, Bu Yüzden ... "

Yerden yere vurmak , Yârdan yâre tutulmak değil aşk. Yer yerinden oynasada, Yâri yürekteki yerinden oynatmamaktı aşk... ( Hazreti Mevlana )

Seni Kaybetmekten Korkacak Birini - Sev - 

Bir gülüşü var, kelebek görse ömrü uzar. Hadi takas edelim bir şeylerimizi; Mesela gülüşünden ver, ömrümden al. ( Yılmaz Güney )

 Gülüşünde çiçekler açıyor, gamzelerinde huzur Bir gülüşü var ki, buzdan gönlümü eritip bitiren, bir gülüşü var, sanırsın cennette bir köşe. Gülüşüne aşık olan biriyim ben senin dudaklarının şekil değiştirmesine dayanamıyorum. O güldükçe gönlüme baharlar geliyor, her …

Ben Güzelliğini kaybetmiş bu dünyada , Sana şahit oldum ! 

Hamdolsun, Olsun seni bana sevdirene ... ...
Hamdolsun, seni bu yüreğe düşürene ... ... 


Sen Benim Kalbimde Huzur Sesimde Duasın ...


Söylesene Hatun ! Sen bana yaslanmayacaksan  ; ben ne diye erkeğim ?

" Küçük bir çocuğun yokuş aşağı koşması gibi sen düşünmek ...
Biraz heyecan , biraz da düşecekmiş korkusu "

Züleyha dedi ki Ey Yusuf ! !
Aşk Sen zannederdim meğer aşk sende imiş , Allahı tanıdıktan sonra senin aşın okyanusta bir damla bile değilmiş ...

Bu hayatta en güzel tevafuk ; bir başkasında kendi kalbinin benzerine rastlamaktır . 


En güzel duam, en aydınlık gecem, en sıcak gün'eşimsin : ...

Seni Ne kadar sevdimmmm , ölene kadar aşkımmm Acıyor içim şimdi yüreğimi sızlattın ....

Çünkü göklerin ve yerin mülkü alla'a aittir ve dönüş ancak onadır . 


Ne zaman sana yöneldiysem rabbim, hiç bedbaht olmadım , ( Meryem Suresi )


Yüreğime yakışanım !

Denizi mavi gösteren gökyüzüdür ya hani , beni de mutlu gösteren sensin be güzelim .

Sana Hissettiklerim göğüs kafesime sığmıyor...



Sayfa İçeriği : helal aşk sözleri en güzel sözler dini sözler aşk sözleri, helal aşk, dini sözler, masum sözler, içten sözler, güzel sözler, özel sözler, resimli sözler, kapalı eşe sözler, aşk sözleri



Yorum Gönder

0 Yorumlar

Duygularınızı Sözlerle İfade Edin - Sözlerin Kalbi