Kısa Damar Sözleri , 2020 Damar Sözler

Gözümden Akan Yaşlar, Değerimi bilmeyenlere sadakam olsun

Kısa Damar Sözler

  • Sen bendeki en güzel hissin .
  • Oksijeni bilmem ama kokun şart  be güzelim
  • Gönül almayı bilmeyene ömür emanet edilmez .
  • Dil susarsa çare bulunur elbet ama yürek susarsa çare bulunmaz .
  • Gece uyumayan kişilerin gündüze sığmayan acıları vardır .
  • Kötü günümde katkın yoksa eğer iyi günümde olmasan da olur
  • Kaç kadeh kırdım yokluğunda ah bir bilsen
  • Rakı yanındaki ile içilir ama kadeh akıldaki ne kalkar be
  • Bugün Yüreğime söz verdim bir daha sana dönmeyeceğim. 
  • Sevgi biraz yürek ister , sen sevmeyi başaramadın yüreğimi koparmadım yine ben oldum kalan
  • Gecemi zehir ediyor içime düşen kuşku
Cehennem bekçisi sorar ;
- bu ne yapmış
+ adam öldürmüş 
-atın ateşe yansın
-bu ne yapmış
+uyuşturucu satmış
-atın ateşe peki bu ne yapmış
+çok sevmiş
-Götürün bunu , bu zaten yanmış .......
  • Giderken allaha emanet ol ! dedi . Güldüm zaten başka kimim var ki 
  • Benden uzak allaha yakın yolun , hadi eyvallah
  • Akşam olur düşer gaflet , çalar sazım neredesin , kim bilir hangi memleket , ulaşılmaz yerde misin , dönülmeyen yerde misin
  • kopar içimde kıyamet neredesin neredesin kim bilir hangi memleket , dönülmeyen yerde misin.
  • yere batsın senin sevgin yere batsın bitirdin bizi
  • Değmez der yangını uzaktan izleyenler , kimse bilmez kimin içi kimin için yanıyor.
  • Hayat mı acımasız insanlar mı acımasız kim acımasız ey hayat
  • Hayallerimiz küme düşse de gülüşlerimiz şampiyonlar ligi , babalara selam 
  • Eskiden hayat güzelmiş şimdikiler sanatçı mı , cidden eskiler mi güzel eskiden mi güzeldi
  • Kömür gözlüm sen de vefa ne arar , Sevmişim yar yüreğim ona yanar
  • Kim demiş sigara zararlı benim ömrümü sevdiklerim bitirdi ...
  • Sevmedim bir gün olsun seni seven bu yüreği
  • Sen canımdan bir can gibiydin gönlümün tek sahibiydin ben de bir daha istemem hadi git artık,
  • İçerim Arkadaş benim derdim çok , içerim arkadaş derdime çare yok, içerim arkadaş  bugün keyfim yok
    dostlar acı söyler düşmanlar sevine dursun bir büyük içtim şifalar olsun

  • Benim isyanım ne Yaradana benim isyanım ne de kullara benim isyanım canımı yakan ömrümü çalan , yüreğime kurşunlar sıkan o vefasıza
  • Doldur be meyhaneci boş kalmasın kadehim , doldur be meyhaneci hiç bitmiyor dertlerim ( Adnan Şenses )

Garibin dünyada yüzü gülemezHer zaman işleri zordur garibinSever sever sevdiğini alamazBülbül kimin işi zordur garibin İniler arı gimi gendinden geçerHer çiçek bağrına bir yara açarBir bina yapsa da çabucak uçarBöyle kara bahtı vardır garibin Garibin yüzüne gülen bulunmazGül olsa pazarda alan bulunmazGaribin derdinden bilen bulunmazDünyası başına dardır garibin

Katlanmayan Bilmeyen Aşkı Çekmez
Aşka Mahkum edilen garip gülmez
sen de yanmışsın benim gibi arkadaş
Dünyanın kahrı bitmez içmekle arkadaş
Dünyanın derdi bitmez böyle arkadaş
Katlanmayı bilmeyen aşkı çekemez 




Yorum Gönder

1 Yorumlar

  1. Gercektende garibin dunyada yuzugulmez neguzel yazmis ustat mekanin cennet olsun bozkirin tezenesi.

    YanıtlaSil

Fikirlerinizi, düşüncelerinizi veya sorularınızı bizimle paylaşmak için bu formu kullanabilirsiniz. Her yorumu dikkatle okuyacağız ve katkılarınızı çok değerli buluyoruz. Lütfen aşağıdaki alanları doldurarak yorumunuzu bırakın.

Duygularınızı Sözlerle İfade Edin - Sözlerin Kalbi