Sevgiline Aşkına Eşine En Güzel Ve Uzun Romantik Doğum Günü Mesajı

 Sevgiline Aşkına Eşine En Güzel Ve Uzun Romantik Doğum Günü Mesajı

Daha öncelerden tanımak ister ya insan bazen.Keşke der sonra nasip der geçer.Ben senin doğduğun günü hatırlamak isterdim.Hatta doğduğunda kıskanmak isterdim seni.Yan komşun olmak isterdim.Sen doğduğunda seni görmeye götürmeliydi annem beni.Ağlayışını,bebek bebek bakışını,güldüğünü görmek isterdim.İlk konuşmaya başladığında söyleyeceğin bir kaç kelimenin içinde adımın da geçmesini isterdim.Duymak isterdim o bebek dilinle adımı.Seni kıskanıp oyuncaklarını saklamak isterdim.Ağlayınca kıyamayıp geri getirmek ve senin o bakışını görmek isterdim.Akan göz yaşlarınla,mutluluğunu bebek halinde görmek isterdim.Okula başladığın günü görmek isterdim.Beraber sınıflarımıza girip ,teneffüslerde beraber dolaşmak isterdim.Okul bittiğinde beraber eve dönmek isterdim.Beraber ders calışmayı isterdim.Büyüdüğünü görmek isterdim senin. İsyancı olurduk belki,belki de masum büyürdük sessiz.Sonra çocukluk aşkım diyebilmek isterdim sana.Büyüdükten sonra değişmeyen,birbirimizin her şeyini bildiği bir bakışımızın ne anlama geldiği ve bir derdimiz varsa gözlerimizden neye üzüldüğümüzü bilmemizi isterdim.İkimizin de hayatımıza birbirimizden başka kimseyi sokmadığımızı,kimseye seni seviyorum kelimesi kullanmamamızı isterdim.Sen benim çocukluk aşkım olmalıydın.Şimdi ki sevdiğim,canım,hayatımın anlamı, biricik sevgilim... Senin doğduğun günü hatırlayıp ölene kadar yanımda olmanı isterdim.Seni çocukluğundan sevip,ölene kadar sevmek isterdim.Şimdi bunları yaşayamadıgımız için üzülürken Allah'a dua ediyorum senin gibi birini karşıma çıkardığı için. Ve şimdi inşallah sen benim çocukluğum da seninle yapmak istediklerimi,geri kalan ömrümüzde telafisini ederiz diye dua ediyorum Allah'a. Geç geldin hayatıma,Hiç gitme. İYİKİ DOĞDUN SEVGİLİM. SENİ ÇOK SEVİYORUM. DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN.
Duygularınızı Sözlerle İfade Edin - Sözlerin Kalbi