Hastalıkla İlgili Sözler, Yakına Geçmiş olsun sözler,



Hastalıkla İlgili Sözler


Cesaret verici ve rahatlatıcı kelimeleri bulmak çok zor olsa da, aşağıda sizin için derlediğimiz en içten geçmiş olsun mesajlarını bulabilirsiniz.


Hasta olduklarında, hayatınızın onlar olmadan ne kadar anlamsız olduğunu düşündüğünüz sevdiklerinizin moralini düzeltmek için yapmayacağınız şey yoktur, biliyoruz. Fakat onların tek bir şeye ihtiyaçları var: Sıcak, umut veren ve cesaretlendirici mesajlar… Bu hisleri hasta yakınınıza geçirmek istediğinizde, ilham alabileceğiniz cümleleri yukarıda sizin için sıraladık. Umarız, sevdiklerinize duygularınızı ifade ederken size ilham olabiliriz.


Bütün her şeyimle senin yanındayım. Güneş kadar parlak gülüşünle etrafına neşe saçtığın günlere bir an önce dönmeni diliyorum. Geçmiş olsun”

“Hasta yattığında daha fazla vakit kaybederek bizleri sensiz bırakma. Seni her geçen dakika daha çok özlüyoruz. Bir an evvel iyileşip eskisi gibi yanımızda olman dileğiyle çok geçmiş olsun.”

“Çabucak iyileşip, eski sağlığına kavuşmanı dilerim. Geçmiş olsun.”

“Hasta yatağında yatarken sakın ola ki kendini yalnız hissetme. Senin için ne kadar zor bir dönem olursa olsun her zaman yanındayım. Güzel şeyler düşün ve güzel şeyler seni bulsun. Çok geçmiş olsun.”

“En hızlı şekilde iyileşmen için her gün dua ediyorum. Hızlıca toparlanıp eskisi gibi güçlü durduğun o günlere dön ve tekrar birlikte güzel zamanlar geçirelim. Geçmiş olsun.”

“Kötü günleri geride bırakıp güzel günleri kucaklayacağın günlere en kısa sürede ulaşmanı diliyorum. Her zaman senin yanındayım. Geçmiş olsun.”

“En kısa zamanda kazanın izlerini sileceksin ve tekrar güzel, unutulmayacak anılar yaşayacağız seninle. En kısa sürede iyileşip ayağa kalkman dileğiyle.”

“Tanıdığım en güçlü insansın sen, birkaç mikroba teslim olmayacağını ikimizde biliyoruz. Bir an önce onlara patronun kim olduğunu göster. Sağlıklı günlerini hep birlikte kutlamak dileğiyle. Geçmiş olsun.”

“Acılarının zamanla küçülüp yok olduğu ve hatırlamak istemeyeceğimzi bir anıya dönüşeceği günlerin bir evvel gelmesini diliyorum. Kendini her zaman daha iyi hissetmen dileğiyle çok geçmiş olsun.”

“En kötü hastalık yalnızlık ve umutsuzluk diye bilinir. Sen ne yalnızsın ne de umutsuz. Dilediğin her şeyi yapmak için her zaman yanındayım. Tek bir gülümsemen için dünyaları önüne sararım. Bir önce eski günlerine dönmen dileğiyle, geçmiş olsun.”

“Sevgili dostum, bir süredir aramızda olmayışın bizleri çok üzüyor. Umarım bir an önce eski sağlığına kavuşursun ve yüzündeki neşe ile bizlerinde hayatına renk katarsın.”

“Hasta olduğun bu kötü günlerde yanında olamadığım için çok üzgünüm. Her zaman senin yanında olduğumu hissetmeni istiyorum. Çabucak iyileş ve uzun süren o dedikodu dolu sohbetlerimize geri dönelim.”

“Eskiden senin asla hasta olmayan bir süper kahraman olarak düşünürdüm ama şimdi görüyorum sen de benim gibi bir insanmışsın. Bir an önce iyileşip aramıza dönmen dileğiyle geçmiş olsun.”

“Hastane yemekleri yiyeceğin için çok üzgünüm. Hastalığını atlatır atlamaz birlikte en sevdiğin yere gideceğiz söz veriyorum. Tekrardan çok geçmiş olsun ve bizleri daha fazla kendinden mahrum etme.”

“Bazen daha iyi hissetmek için birazcık zamana ihtiyacımız olur. Sen o tüm zamanı aldın gibi o yüzden hasta yatağından kalk ve hızlıca aramıza dön.”

“Eminim ki bizlere kattığın o pozitif duyguyu, hastaneye de katıyorsun ve bu yüzden doktorlarla hemşireler çıkmana izin vermiyor. Ancak bu kadar yeterli çünkü bizler seni çok özledik. Bir an önce iyileşip yanımıza gelmen dileğiyle geçmiş olsun.”

“En kötü günler geçtiği zaman hiç yaşanmamış gibi olurmuş. Senin bu günlerini hafızandan silerek orayı güzel ve mutlu anılarla dolduracağız. Çabucak aramıza geri dön, sensiz hepimiz yalnız hissediyoruz.”

“Hayatın bizlere sunduğu bu kadar güzel şey varken senin hasta yatağını seçmeni hiç yakıştıramadım. Seni oraya bağlayan mikroplardan kurtul ve yaşamı tekrardan keşfedelim. Geçmiş Olsun.”

“Umuyorum daha sağlıklı olacağın günleri yakın zamanda göreceğiz. Bu süreç içerisinde gücün ve mutluluğun her daim artsın ve kendini pozitif enerji ile doldur. Çünkü buna ihtiyacımız olacak.”

“Ameliyatının beklenenden çok daha iyi geçtiğini duydum. Artık tek yapman gereken bir an önce iyileşip aramıza dönmek ki senin bunun en iyi şekilde yapacağından %100 eminim.”
Hastalığınızı duyduğumda gerçekten çok üzüldüm. Umarım hızlı şekilde iyileşir ve sağlığınıza bir an önce kavuşursunuz.

Hepimiz seni, nezaketini ve mizah anlayışını özlüyoruz! Bilmelisin ki, herkes geri dönüşünü heyecanla bekliyor. Lütfen çabuk iyileş!

Gülümsemek en iyi ilaçtır. Bu yüzden hastalığın süresince gülümsemeyi asla ihmal etme. En kısa sürede iyileşmen ümidiyle!

Her gün gücünüzün artması, daha mutlu ve sağlıklı olmanız dileğiyle… Geçmiş olsun!

Bir milyon gülümsemeni gördüm ve bir milyon daha göreceğim… Bunu da atlatacaksın. Geçmiş olsun!

Ne olursa olsun, ne zaman olursa olsun, senin için her zaman burada olacağım. Geçmiş olsun!

Hastanedeyken hiçbir şey için endişelenme. Senin yerine her şeyle ilgilenen bir 'elf ekibin' var. Umarım doktorlar sana iyi bakıyordur!

Benim için çok şey ifade ediyorsun. Umarım yakında çok daha iyi olacaksın!

Seni çok özlüyorum. Lütfen ilaçlarını düzenli olarak almayı unutma, böylece seni kısa süre sonra tekrar göreyim.

Her gün yanımda olman beni mutlu ediyor, hastanede ne kadar uzun kalırsan o kadar mutsuz olurum. Beni mutsuz etmek istemezsin değil mi?

Seni daha iyi hissettirmek için yapabileceğim bir şey olursa bana haber ver. Yüzüne gülümseme getirmek için ne gerekiyorsa yaparım. Geçmiş olsun!

Sen hasta olduğundan beri inan ben de hasta gibiyim. Gece gündüz seni düşünüyor ve sürekli sana dua ediyorum. Benim de hasta olmamı istemezsin değil mi? Bu yüzden bir an önce iyileş ve sağlıklı günlerimize geri dönelim.

Komik Geçmiş Olsun Mesajları
Hastanede olmanın hiç eğlenceli olmadığını biliyorum. Keşke oradan hemen atılsan! Lütfen çabuk iyileş!

Anlatacak bir sürü yeni hikayem var! Seni değil kendimi düşünüyor gibi görünsem de, iyileş ve hemen dön. Böylece anlatacaklarımı unutmayayım!

Daha hızlı iyileşemezsen, sana çok daha fazla ağrı kesici enjekte ederim. Bunu göze almak istemiyorsan hemen iyileş!

Süper güçlerini kullan ve çabuk iyileş!

Tıp diplomam olmayabilir, ama arkadaşlığımın iyileştirici dokunuşları var. Çabuk iyileş!

Gelip sana hasta görünmediğini söylememe ihtiyacın olursa, beni ara. Yardım etmek için her zaman burada olacağım!

Söz veriyorum, sana hasta yemeği yapabilirim gibi davranmayacağım. Paket servisi nasıl geliyor?

Hiç adil değil, orada yatıyor ve tüm dikkatleri üzerine çekiyorsun. Seni kıskanıyorum ama tüm bu enjeksiyon ve ilaçlar eğlenceli olamaz. Bu yüzden kıskanmaktan vazgeçmek üzereyim, lütfen çabuk iyileş!

Sana hasta yatağında yemek servisi yapılırken, bazılarımız zor bir iş gününün ardından hala yemek pişirmek zorunda kalıyor. Görüyorsun, hastalığın bile olumlu yönleri var. Ama bu orada yatmaya devam etmen için bir neden değil, o yüzden çabuk iyileş!

Kısa Geçmiş Olsun Mesajları
Umarım hemen iyileşirsin, geçmiş olsun!

Umarım her yeni gün tam ve hızlı bir iyileşmeye yakalarsın!

Umarım her gün biraz daha iyi hissedersin!

Umarım her gün seni daha güçlü ve neşe dolu görürüm. Geçmiş olsun!

Sadece benim için ne kadar önemli olduğunu hatırlatmak istedim. Geçmiş olsun!

Umarım şu anda seni çevreleyen tüm sevgiyi hissediyorsundur. Hemen iyileş ve bizi bekletme!

Lütfen hasta yatağında yalnız olmadığını bil. Geçmiş olsun!

Dualarım bu zor zamanlarda seninle, yalnız değilsiniz. Umarım yakında iyileşirsin!


Sevdiğiniz birinin sağlık durumunun kötü olduğunu bile bile neşeli görünmeye çalışmak çok zor. Bu yüzden hasta olan sevdiklerinize ‘geçmiş olsun’ derken, uygun kelimeleri bulmakta zorlanabilirsiniz. Üzgünken neşeli görünmeye çalışmak kolay olmasa da; sıcak, umut veren, cesaretlendirici ve hatta komik cümleler ile hasta olan yakınlarınızın iyi hissetmesini sağlamalısınız.


Neden mi? Çünkü hasta olan biri sevdiklerinden ilgi bekler, bu yüzden ona duyarsız gibi görünün bir şey söyleyemezsiniz. Aksine yüzünde güller açtıracak cümlelerle hasta olan yakınınızı motive etmeniz gerekir.

Yorum Gönder

0 Yorumlar

Duygularınızı Sözlerle İfade Edin - Sözlerin Kalbi