Aşk sözleri, Romantik sözler, Duyulmamış iltifat, en güzel sözler

Aşk Sözleri Duygusal, Kısa Romantik Sözler, Helal Aşk Sözleri

Seni düşünürken içim geçmiş , Severken de ömrüm
sözlerin kalbi

Gülüşlerin öyle maviydi, ki;
Gökyüzüm Sandım Kanatlandım . 


Uzun yaşamış derler bana,
Bilmezler seni ne uzun beklediğimi


Nasılsın diye  sordu ; 
Sustum ve yutkunarak "sensizim" diyemedim .


Fazlası zarar olmayan iki şey ;
Birisi sen diğeri kokun 


Kadın her şeyini al ve git dedi , Erkek ise kadının elini tuttu ve gitti


Herkes Fazlasıyla sevmiş,  Ben ise eksikleriyle sevdim


Acısı çok olanın gülüşleri güzel olur, bak bize.... Acı insanı güçlü yapar, korku cesur kılar, Kırık bir kalp ise daha akıllı yapar...


İnsanın yüreği geniştir, Ama iki sevda sığmaz


Gözden ırak olunca gönülden de ırak olur sanıyorsun ya , Ama biri yanından geçerken onun gibi bakıyor onun gibi gülüyor ve bütün unuttukların boşa gider.


Sen şimdi senelerce yanlış bir kızımı sevdin , yoksa sevdiğin kızı kader mi değiştirdi , 


Kalbimin sokağına adım atmayan çocuğu da sokak sokak aramakta benim aptallığımdı 


Çok şey istemiyorum be öyle güzelsin sen canım huyun değişmesin yeter, 


Belki dünyanın sonu değilsin ama sen benim sol yanımda bir dünyasın meleğim,


Gök yüzü kadar kocaman seviyorum seni


Çünkü sen çölüme yağmur oldun


Güzeli bulursun da güzel seveni bulması zor


Ömrün Ömrüme ,Gönlün Gönlüme,Gözlerin Gözlerime


O kadar masum sevdim ki ben seni gözlerine bakarken bile utanırdım


Aşk bazen, ona bakıp gülümsemektir


Telaşımı hoş gör; sen benim ıslandığım ilk yağmursun


insan sevmeye başladı mı yaşamaya başlar


sen gelsen, bana sarılsan üstüm başım aşk koksa


Seni düşünürken içim geçmiş , Severken de ömrüm 


etiketler : 

Sevgiliye Uzun Mesajlar, Sevgiliye Uzun Mesajlar Kısa, Sevgiliye Uzun Mesajlar Sevgiliye, Sevgiliye Uzun Mesajlar 2015, Sevgiliye Uzun Mesajlar Anlamlı, Sevgiliye Uzun Mesajlar ilgili, Sevgiliye Uzun Mesajlar Sms, Sevgiliye Uzun Mesajlar Uzun, Sevgiliye Uzun Mesajlar İndir, Sevgiliye Uzun Mesajlar, Mesajı, Sözü, Mesajları, Uzun Sevgiliye Uzun Mesajlar, Kısa Sevgiliye Uzun Mesajlar Uzun Sevgiliye Uzun Mesajlar Kapak, Sevgiliye Uzun Mesajlar Sms, Sevgiliye Uzun Mesajlar Komik, Sevgiliye Uzun Mesajlar Yeni, Sevgiliye Uzun Mesajlar Facebook, Sevgiliye Uzun Mesajlar Twitter, Sevgiliye Uzun Mesajlar Anlamlı, Sevgiliye Uzun Mesajlar 2015, En Güzel Sevgiliye Uzun Mesajlar, Anlamlı Sevgiliye Uzun Mesajlar, Resimli Sevgiliye Uzun Mesajlar, Alakalı Sevgiliye Uzun Mesajlar, Kısa Yeni Sevgiliye Uzun Mesajlar



Yorum Gönder

0 Yorumlar

Duygularınızı Sözlerle İfade Edin - Sözlerin Kalbi