İçinde Sevgi Geçen Sözler

İçinde Sevgi Geçen Sözler, İçinde Sevgi olan cümleler




Bir kadın bize çiçekleri sevdiğini söylese ama onları sulamazsa, çiçekleri sevdiğine inanmayız. Sevgi, sevdiğimiz şeyin yaşaması, gelişmesi için duyduğumuz etkin ilgidir. Bu etkin ilginin bulunmadığı yerde sevgi olmaz.






-bir yürek ki deştikçe sevgi çıkan
.
-bir bilek ki bütün serveti iki sadık kelepçe olan
.
-bir dost ki gül yaprağı hiç düşmesin istiyor dalından








Sevgiyi alış veriş zannedenler bilmelidir kiSevgi hesaplanamaz, ölçülemez.Mesela ben hiç yarım kilo sevmedim.









Birisini sevmek yalnız güçlü bir duyguya kapılmak değildir; bir karardır, bir yargıdır, bir söz vermedir. Sevgi yalnızca duygudan oluşsaydı birbirini ölünceye dek sevmek için söz vermek gerekmezdi. Duygular gelip geçicidir. Eyleme yargı ve karar karışmamışsa duygunun ölünceye dek süreceğini nasıl bilebiliriz.







" Sevgi bazen nefretten bile tehlikelidir evlat. "


Kimseyi yalandan sevmeyin !...
Sevecekseniz adam gibi sevin !...



Olgunlaşmamış sevgi, "Seni, sana gereksinmem olduğu için seviyorum" der. Olgun sevgi, "Seni sevdiğim için sana gereksinmem var" der.



Bir gün sana dünyada katlanılacak tek şeyin sevgi olduğunu öğreteceğim.”



... biliniz ki, yanlış insana karşı duyulan sevgi çabuk unutulur.



"Acelem yok benim, biliyorsun. Bir gün sana dünyada dayanılacak tek şeyin sevgi olduğunu öğreteceğim."



"Hayatımıza giren herkes değerlidir ; ama herkes özel değildir. Saygı hepsine , sevgi layık olana verilir."



Bize çiçekleri sevdiğini söyleyen bir kadının, çiçekleri sulamayı unuttuğunu görürsek, onun çiçek 'sevgisi'ne inanmayız. Sevgi, sevdiğimiz şeyin büyümesi ve yaşaması için gösterdiğimiz 'etken ilgidir.



İnsanlar birbirlerine gülüyorlarsa aralarında nefret, birbirleriyle gülüyorsa aralarında sevgi çoğalıyormuş.



“Tüm insanların, kendilerine baktıkları için değil, sevgi sayesinde yaşadıklarını öğrendim.”



Sevgi birdenbire ortaya çıkabilir;  fakat birdenbire tükenmez.



-sevgi, bir defalık durağan bir his değildir,
geliştirip büyütmek, soldurup kurutmamak
özenle koruyup kollamak,
besleyip sulamak gerekir.-



Sevgi vermek çok önemli...Sevgiyle büyüyen her insan iyi bir insan olur



Sadece sevgi günahtan üstün, ölümden güçlüdür.


Sevgiyi alış veriş zannedenler bilmelidir ki
Sevgi hesaplanamaz, ölçülemez.
Mesela ben hiç yarım kilo sevmedim


Ve hep böyle olmuştur ezelden beri, ayrılık vakti gelip çatıncaya kadar, sevgi kendi derinliklerini bilmez



'Bana sorarsan kadınların bizden istedikleri şey, ne olursa olsun, başlangıçta bize vermiş oldukları şeylerdir,'' diye yanıtladı.

''Onlar bizim benliğimizde sevgi yaratıyorlar. Bunu bizden istemeye hakları var.

Aşırı sevgi gösteren insanlardan çekinirim.


"Öğrendim ki insan kendi hayatından endişe ettiği için değil, içinde sevgi olduğu için yaşar."




"Ha şöyle, biraz sarsıl bakalım. Acelem yok benim, biliyorsun. Bir gün sana dünyada dayanılacak tek şeyin sevgi olduğunu öğreteceğim.


Anahtar Kelimeler : güzel sözler, güzel sözleri, sözler, anlamli sözler, anlamlı sözler, aşk sözleri, mevlana sözleri, sevgiliye güzel sözler, özlü sözler, ağır sözler, güzel anlamlı sözler, laf sokucu sözler, komik sözler, en güzel sözler, ask sozleri, anlamli sozler

Yorum Gönder

0 Yorumlar

Duygularınızı Sözlerle İfade Edin - Sözlerin Kalbi