3 YILLIK AŞKIN SONU , Her Aşk Bir gün biter

çoçukluk aşkı tumblr ile ilgili görsel sonucu

BIRAKIP GİDEN VEFASIZ KIZ - 1


Onsuz hayatın hiç anlamı yok,mutlu olacak ,güleceğim, bekleyeceğim. 3 yıl boyunca o kadar alışmışım hiç gitmeyecek sandım ne yapsam ne etsem uyardı ama birgün sırf bu hatlarından dolayı bırakacağım o gün yakın , Bilmiyorum 

mutluyduk sıkıldımı acaba instagramda hep başka erkekleri stalk lıyor o böyle değildi o hep Benim masum aşkımdı. Tüm samimiyetim ile söylüyorum ben onu çok sevdim hep ona karşı dürüst oldum , ciddi düşündüm asla bırakamam bırakmaz derdim . Hele böyle ilk sene buluşmazdık utanırdık çocukluk işte birbirimizi uzaktan severdik ama genede çok severdik yalan değildi bizim ki hayatımda boyunca hissedemiyeceğim duyguyu o sıcak mutluluk duygusunu ilk sarılınca hissettim yanı gerçektende 😄 kelebek gibi ya Özgürsün hiç bırakacaktım sımsıkı sarılacaktım . Kaçmıyor ya birdaha sarılırım dedik dedik gitti puf oldu. Unutmak istiyorum herşey onu hatırlatıyor şimdi geri dönse söylemek istediğim çok şey var . Acaba o da üzgünmü , özlüyormudur. Hala sevgili gibi hissediyorum sahipleniyorum sanki kısa bir süreliğine sürtüştük . Hala rehberimde meleğim diye kayıtlı o çok severdi meleğim denilmesini, WhatsApp arka planım o galerimde hep onun fotoğrafları sapık değilim Ya ben onu değer verdim hep çok sevdim . Ayrılmamıza son 1 ayda çok salaktım sevdiğim kız soğuk davrandım farketmedim ve kayı gitti lol oynamaktan hay Allah Canımı alaydı pişmanım . İnsan işte illla kaybedecek yoksa anlamaz değerini ve öyle oldu . Dedi düzelince mesaj atarım atmadı öylece kaldı ben attım gurur bir yana bıraktım şans istedim yalvardım olmadı . En sevdiğimiz gecelere sabahlara kadar konuşacağımız akşam buluşacamjz Ramazan Ayı onsuz geçti , haziran ayımız Ve artık hep öyle olacak .2014 de başlayan o heyecan 9 mayıs 2017 de son buldu Ve 2 ay onsuz dum hayat o kadar sıkıcı o kadar boş geldi sanki boşluktaydım 18 Haziran'da birdaha mesaj attım 9 Temmuz'da profilinde. İsmimizin baş harfleri vardı ben sandım , sordum üstüme alınmayacakmışım ama yavaş yavaş anlıyorum Ki o benim sevgimi haketmiyor ayrılık mesajı attı yol verdi . Vefasız , ama unutamıyorum olmuyor . Sahte hesaplar açıp istek atıyorum profiline bakıyorum ben üzülürken o topik, ortalıkta kız gibi geçen erkekleri takip ediyor . İnşallah döner demiyorum inşallah UNUTURUM HAKETMİYOR . O mutlu mutlu daha şarkı söylüyor . Biti herşeyi çocukluk aşkım dı ve öylede kalacak . Neyse Sezen abla dinleyelim
















özler Kalbi Komik Sözler Öğrenci Sözleri Romantik Sözler Etkileyici Damar Sözler Facebook Sözleri Sevgiliye Bayram Mesajları Acı Sözler Şehit Sözleri HZ.Mevlanadan Sözler Serseri Sözler Sevgi Sözcükler Evlilik Sözleri Nedir?, 2015 Hoşgeldin, 22 Nisan 2015 Okullar Yarım Gün mü?, 23 nisan sözlerin kalbi, şiirleri, Şehit Sözleri, Şair Mevlana Celaleddin Rumi tarafından yazılan tüm şiirler.. mevlana celaleddin rumi, Çarşamba Günü okullar, Yeni Doğum Günü Mesajı, Serseri Sözler Hazır, Serseri Sözler Kısa, Serseri Sözler Yeni, Sevdiklerinize Bayram Sözleri, Sevdiklerinizi Yakınlarınızı Mutlu Edin, Sözlerin Kalbi Canlı Radyo-Yüzlerce fm bu adreste-Spor Radyoları-İslam Radyoları-Şarkı Fm-Tek Adreste Sözlerin Kalbi, Yeni Edep Sözleri, Yalnızmısın?, Yalnızlık Mesajları, WhatsApp smsleri, WhatsApp sözleri, WhatsApp-sözlerin Kalbi, Şehitler Ölmez, Şehit Ailelerine Mesaj, WhatsAppa sözler, Vatan Sözler, Yalnızım, Yalnızlık Sözleri, Yarın Okullar Yarım Gün mü ?, Sözlerin Kalbi-Bayram Mesajları, Sözler Özenli, Sözlerin Kalbi Ata Sözler, Sözlerin Kalbi, Sevgiliye Sözler Facebook, Sevgiliye Sözler 2015, Sevgiline Doğum Günü sözleri, Sevgiline Güzel Mesajlar, Sevgiliye Güzel Sözler Yeni, Sevgiliye Sözler, Sevgiliye Kral Sözler, Sevgi Sözleri, Sevdiğinin Bayramını Kutla, Ramazan Bayramı Mesajları-Sözlerin Kalbi, ramazan ayı, Sahur sözleri, Romantik Sözler-Sözlerin Kalbi, Serseri Sözler ..., Serseri Sözler Facebook, Serseri Sözler Twitter, Serseri Sözleri, Sevdiklerinize Doğum Günü sözleri, Kutlu Doğum Sözlerini Sevdiklerinizle paylaşabilirsiniz, Kutlu Doğum Sözleri Uzun, Kutlu Doğum Haftası Sözleri, Mevlid Kandili Mesajlar, Miraç Kandili Mesajları, eşe dosta arkadaşa acı ağlatan sözler, Anneye Mesaj, Arebesk Mesajlar, Arkadaşlarına Piç Sözler, Ağlatan cümleler, AğlatanMesajlar, Atatürk’ün 19 Mayıs ve Gençlik ile ilgili sözleri, Arebesk Sözler.com,

Duygularınızı Sözlerle İfade Edin - Sözlerin Kalbi